KongeOdin Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg fikk etter mye venting C2D i posten i går og satte i gang med å koble opp all hardware på nytt VSTA Asrock Dual 775 kort. Problemet er at ingen ting skjer når jeg skal starte opp systemet og trykker power knappen. Den eneste lyden som høres er summingen fra strømforsyningen. Ingenting lyser og ingen varselpip kommer fra maskinen. Det kan virke som om hovedkortet har problemer med å fordele strømmen. Pin24 kontakten og strømforsyningen til hovedkortet er koblet til, samt all annen hardware. Regner med at det ikke er prosessoren, selv om dette også kan være en mulighet. Er det noen som har en ide om hva som kan være galt, eller er kortet mitt ganske enkelt "Dead on arrival"? Lenke til kommentar
KongeOdin Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 Jeg fikk etter mye venting C2D i posten i går og satte i gang med å koble opp all hardware på nytt VSTA Asrock Dual 775 kort. Problemet er at ingen ting skjer når jeg skal starte opp systemet og trykker power knappen. Den eneste lyden som høres er summingen fra strømforsyningen. Ingenting lyser og ingen varselpip kommer fra maskinen. Det kan virke som om hovedkortet har problemer med å fordele strømmen. Pin24 kontakten og strømforsyningen til hovedkortet er koblet til, samt all annen hardware. Regner med at det ikke er prosessoren, selv om dette også kan være en mulighet. Er det noen som har en ide om hva som kan være galt, eller er kortet mitt ganske enkelt "Dead on arrival"? 6899802[/snapback] Fant idiotfeilen selv ved å kortslutte pinsene der powerknappen kobles. Det viste seg at det var dårlig kobling mot power knappen. Nå virker alt bra. Oblivion kjører ganske greit også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå