AleksanderA Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Hei! Mitt icemat sibera knitrer no alvorlig, så tenkte å kjøpe meg nytt headset, sånn at jeg faktisk hører hva som skjer. Er sennheiser pc150 noe å anbefale? Nei, skal ikke kjøpe usb headset, eller gå noe spess opp i pris. Lurer bare på om det er et bra headset. Takk for alle svar som faktisk har noe med det jeg spør om å gjøre. Lenke til kommentar
pluto68 Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Det er et kjempebra headset, knallgod lyd og behaglig å ha på seg. Tror ikke du kommer til å angre om du kjøper det. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 jeg har pc160 utgaven, og selv om dette er hakket over pc150, så kan jeg også anbefale sennheiser, lett, god kvalitet, behagelig og god lyd Lenke til kommentar
Sitech Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Hei! Mitt icemat sibera knitrer no alvorlig, så tenkte å kjøpe meg nytt headset, sånn at jeg faktisk hører hva som skjer. Er sennheiser pc150 noe å anbefale? Nei, skal ikke kjøpe usb headset, eller gå noe spess opp i pris. Lurer bare på om det er et bra headset. Takk for alle svar som faktisk har noe med det jeg spør om å gjøre. 6899590[/snapback] Hei! Har selv Sennheiser Pc150, har absolutt ingenting negativt å si om dette Headsett! Er solid utført, bra mic som sitter som støpt! Har hatt det i ett år nå, og anbefaler det! Lenke til kommentar
AleksanderA Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Tusen takk for alle svarene. Hjalp meg godt Har bestilt det nå! Og igjen, takk for all hjelpen. Lenke til kommentar
dup Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Passer dette til litt større ører også? Har ikke Dumbo ører altså, men litt størrelse på dem er det jo! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå