ParPefy Skrevet 20. september 2006 Rapporter Del Skrevet 20. september 2006 hei, alle linux fans;), jeg har instalert ubuntu 6,06. Håper det er noen på Hw lanet som kan hjelpe meg og sette opp denna os`en sånn at jeg kan få brukt den 100%, noen små ting jeg kunne trenget hjelp til, så viss noen vill hjelp svar her eller pm meg. Veit jeg finner det meste på forum osv, men hadde vært fint viss noen hadde vist meg litt. så takk Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 20. september 2006 Rapporter Del Skrevet 20. september 2006 Bare å slenge ut spørsmål det, eventuelt i Programvare->GNU/Linux. Lenke til kommentar
ParPefy Skrevet 21. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. september 2006 Ikke det jeg lurte på, lurte på om noen ville hjelpe meg på hw lan jeg.! Lenke til kommentar
pej Skrevet 22. september 2006 Rapporter Del Skrevet 22. september 2006 Det skal vi nok få til vet du. Bare ta kontakt når den tid kommer. Lenke til kommentar
ParPefy Skrevet 22. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. september 2006 (endret) Takk, tar kontakt så fort jeg får satt mine bein innenfor lokalet. Det jeg trenger hjelp til er innstalering av wine,flash,java og nividadriver noen har prøvd og hjelpe men fikk det ikke helt til og virke. takk apedoktor Endret 22. september 2006 av ParPefy Lenke til kommentar
P1rkah Designz Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 hvorfor installerer alle linux? er ikke dette et "sugent" OS? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 hvorfor installerer alle linux? er ikke dette et "sugent" OS? 6959626[/snapback] Nei, ikke om man vil lære enda mer om data Lenke til kommentar
ParPefy Skrevet 29. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. september 2006 hvorfor installerer alle linux? er ikke dette et "sugent" OS? 6959626[/snapback] NEI NEI NEI, viss du leser litt vill du finne ut at det er bedre enn windows viss du vill lese mye. finere,mere du kan gjøre, bruker mindre av systeme,stabilt,nesten umulig og få virus detta er bare noen av tingene! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 29. september 2006 Rapporter Del Skrevet 29. september 2006 Takk, tar kontakt så fort jeg får satt mine bein innenfor lokalet.Det jeg trenger hjelp til er innstalering av wine,flash,java og nividadriver noen har prøvd og hjelpe men fikk det ikke helt til og virke. takk apedoktor 6918166[/snapback] Heisann. Tror vi 2 sitter i samme båt, for jeg kunne også trengt litt hjelp med å få en extern skjerm til å fungere på laptopen min Men her er nok løsningen på en del av problemene dine: Automatix. Det er et program som har en stor liste med andre programmer du kan installere. Altså trenger man bare å installere automatix, for så å velge at man vil ha flash, java, wine osv, så gjør den det for deg automati(x)sk =) Lenke til kommentar
P1rkah Designz Skrevet 29. september 2006 Rapporter Del Skrevet 29. september 2006 det er vel ikke "skole linux" vi snakker om ?? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 29. september 2006 Rapporter Del Skrevet 29. september 2006 hvorfor installerer alle linux? er ikke dette et "sugent" OS? 6959626[/snapback] Strengt tatt er det vel ikke alle som gjør det, men jeg ville anbefale alle å gjøre det. Fungerer utrolig bra, lett å leke seg med, blant annet se desktopmoddingtråden jeg har i signaturen min. Lenke til kommentar
Jorek Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 hvorfor installerer alle linux? er ikke dette et "sugent" OS? 6959626[/snapback] Hvorfor? Det er gratis. Det er stabilt som faen. Det er raskt. Du har sinnsykt mye valgfrihet når du bruker GNU/Linux. Det ser bra ut Det er innmari sikkert. Linux er .. er rett og slett innmari digg Lenke til kommentar
Simira Skrevet 7. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2006 Kommer innom en tur i dag (om en time eller så), og har med en haug Ubuntu cd-er. Med den kan du instellere Ubuntu på pc-en din, eller kjør det rett fra live-cd for å prøve systemet. Kan sikkert hjelpe til med installasjon og sånt også (sikkert ikke så mange jenter med ubuntu t-skjorte der, bare å huke tak i meg). Med unntak av spill (dessverre), så har linux tilsvarende, og en del mener bedre, alternativer til det meste av programvare du får med Windows. Det har dessuten stort sett en åpen kode som du selv har tilgang på om du ønsker, og du får som oftest direkte tilbakemelding fra utvikler hvis du melder inn om problemer. Det blir faktisk gjort noe med dem... Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 hvorfor installerer alle linux? er ikke dette et "sugent" OS? 6959626[/snapback] Hvorfor? Det er gratis. Det er stabilt som faen. Det er raskt. Du har sinnsykt mye valgfrihet når du bruker GNU/Linux. Det ser bra ut Det er innmari sikkert. Linux er .. er rett og slett innmari digg 7007178[/snapback] Er linux gratis?! Lenke til kommentar
Jorsalfar Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Ja, så og si alle Linux distrubusjoner er gratis Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Er linux gratis?! 7024867[/snapback] Mye fint og gratis i linuxverdenen. Lenge siden jeg har trengt å bruke piratkopiert programvare for å si det slik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg