wampyre Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Fikk min idag også Må sett meg inn i de nye funksjonene som har kommet i serie 60 3rd edition. Alt i alt er den ganske bra hittil, grei kamera innendørs (litt dårligere enn se w810i) Oppkobling til 3G har ganske god hastighet. Har dog problemer med å installere enkelte programmer som jeg har fra tidligere, men finner nok en løsning på det. Lenke til kommentar
stue Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) Har en N73 fra før. Fikk en ny N73 i posten nå. Noen som vet om det vil være et problem å selge den nye videre? Og fortsette å bruke min gamle? Endret 12. oktober 2006 av stue Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Har en N73 fra før. Fikk en ny N73 i posten nå. Noen som vet om det vil være et problem å selge den nye videre? Og fortsette å bruke min gamle? 7052569[/snapback] Spørs om du ikke må bruke den telefonen du fikk i posten fra telenor,men er ikke sikker Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) Har en N73 fra før. Fikk en ny N73 i posten nå. Noen som vet om det vil være et problem å selge den nye videre? Og fortsette å bruke min gamle? 7052569[/snapback] Den er ikke din før om 12 mnd, og om Telenor merker at noen andre bruker den kan de sperre den. Endret 12. oktober 2006 av Sigmund_Freud Lenke til kommentar
Mato Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 hva er det dere skal teste ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå