Dre_C Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg fikk i dag en mail fra telefon om at jeg var trukket ut til å delta i Telenor og Nokias pilotprogram. Slik jeg har forstått det så får jeg tilsendt en Nokia N73 og skal bruke den tilå teste noen tjenester. Som takk for hjelpen skal jeg få telefonen til odel og eie. Noen andre som har hørt noe om dette? Lenke til kommentar
oslkp Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Hei! Det stemmer det Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Du var heldig nå Dre. Gratulerer Jeg har ikke fått noen e-post fra dem så toget har nok gått for min del. Lenke til kommentar
stue Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Du var heldig nå Dre. Gratulerer Jeg har ikke fått noen e-post fra dem så toget har nok gått for min del. 6899939[/snapback] Ja, ble valgt ut jeg også. Har en n73 liggende her fra før. Får selge den da... Lenke til kommentar
juhuu Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Jupp... Fikk og email fra telenor i dag... Det som var mest overraskende var vel at det som skulle være ett lite pilot program med ca 80 deltakere er utvidet til 500! Får vel takke telenor og nokia for en gratis N73:))) Lenke til kommentar
scorpionen Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Heldiggris! Har de sluttet å sende ut mailer nå, eller? Og jeg som hadde så lyst til å bli plukket ut :-( Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Heldiggris! Har de sluttet å sende ut mailer nå, eller?Og jeg som hadde så lyst til å bli plukket ut :-( 6901490[/snapback] Tror det ja. Høres fett ut med en ny N73 da. Hvem blir trukket ut? Tilfeldige telenor-brukere? Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Hadde vert artig å se hvilken aldersgruppe de har trukket flest fra. Jeg var nok både for gammel og for lite interessert i fotball til å blit trukket ut Lenke til kommentar
hanskongen Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Hei, fikk mail angående det jeg også.... Får vel selge min N80 jeg da, siden jeg med dette forplikter meg til å bruke N73 i testperioden. Hvordan er N73 forresten i forhold til N80? Har jo rukket å bli glad i det vesle svarte dyret da.... Lenke til kommentar
3121 Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Noen som har fått sin N73 enda? Vært tøft om jeg fikk den før helga Lenke til kommentar
Bersagel Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Jeg ble også trukket ut! :!: men det er noen ting jeg lurer litt på; Får vi et til sim-kort, slik at vi har en "tvilling"? Har N80 fra før, og vil ikke gå over til N73 på heltid Noen av dere andre som har blitt trukket ut som har litt mer peiling på hvordan dette egentlig ska foregå? Lenke til kommentar
joackim Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Skulle gjerne vært med jeg og, men ikke f*en om jeg vil ha telenor.. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Jeg fikk i dag en mail fra telefon om at jeg var trukket ut til å delta i Telenor og Nokias pilotprogram. Slik jeg har forstått det så får jeg tilsendt en Nokia N73 og skal bruke den tilå teste noen tjenester. Som takk for hjelpen skal jeg få telefonen til odel og eie. Noen andre som har hørt noe om dette? 6899447[/snapback] Gratulerer, jeg skulle gjerne gått tilbake til telenor for å få en slik telefon... Skulle gjerne vært med jeg og, men ikke f*en om jeg vil ha telenor.. 6913243[/snapback] Ikke så stygg i munnen sin nå... Lenke til kommentar
3121 Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Jeg ble også trukket ut! :!: men det er noen ting jeg lurer litt på; Får vi et til sim-kort, slik at vi har en "tvilling"? Har N80 fra før, og vil ikke gå over til N73 på heltid Noen av dere andre som har blitt trukket ut som har litt mer peiling på hvordan dette egentlig ska foregå? 6912804[/snapback] Tipper neppe at vi "får" et tvillingkort. Jeg har det uansett, slik at jeg står litt friere til å bruke forskjellige telefoner. Kjekt å ha. Lenke til kommentar
juhuu Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 (endret) Hadde vert artig å se hvilken aldersgruppe de har trukket flest fra. Jeg var nok både for gammel og for lite interessert i fotball til å blit trukket ut 6902529[/snapback] email fra telenor: "og du er plukket ut med bakgrunn i svarene du ga da du søkte på programmet." Trur ikke det var noe om alder... men mest om hvilken interesse man hadde for mobil og bruk av ny teknologi... Jeg ble også trukket ut! :!: men det er noen ting jeg lurer litt på; Får vi et til sim-kort, slik at vi har en "tvilling"? Har N80 fra før, og vil ikke gå over til N73 på heltid Noen av dere andre som har blitt trukket ut som har litt mer peiling på hvordan dette egentlig ska foregå? 6912804[/snapback] email fra telenor: "Pass på at simkortet i den nye mobilen er det samme nummeret som du brukte da du meldte deg på programmet, og at dette er ett Telenorabonnement." Endret 22. september 2006 av juhuu Lenke til kommentar
Bersagel Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Hadde vert artig å se hvilken aldersgruppe de har trukket flest fra. Jeg var nok både for gammel og for lite interessert i fotball til å blit trukket ut 6902529[/snapback] email fra telenor: "og du er plukket ut med bakgrunn i svarene du ga da du søkte på programmet." Trur ikke det var noe om alder... men mest om hvilken interesse man hadde for mobil og bruk av ny teknologi... Jeg ble også trukket ut! :!: men det er noen ting jeg lurer litt på; Får vi et til sim-kort, slik at vi har en "tvilling"? Har N80 fra før, og vil ikke gå over til N73 på heltid Noen av dere andre som har blitt trukket ut som har litt mer peiling på hvordan dette egentlig ska foregå? 6912804[/snapback] email fra telenor: "Pass på at simkortet i den nye mobilen er det samme nummeret som du brukte da du meldte deg på programmet, og at dette er ett Telenorabonnement." 6915153[/snapback] Så vi må bruke det kortet vi allerede har? Må snakke litt med Telenor da... Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Så vi må bruke det kortet vi allerede har? Må snakke litt med Telenor da... 6915469[/snapback] Slik jeg tolker mailen snakkes det ikke om SIM-kortnummer, men telefonnummer (anropsnummer). Tvillingkort vil altså ikke by på problemer. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Så vi må bruke det kortet vi allerede har? Må snakke litt med Telenor da... 6915469[/snapback] Slik jeg tolker mailen snakkes det ikke om SIM-kortnummer, men telefonnummer (anropsnummer). Tvillingkort vil altså ikke by på problemer. 6919220[/snapback] Tvillingkort burde vel fungere, ja? Er jo såpass dumt å tvinge brukere til å skifte nummer da. Lenke til kommentar
3121 Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Noen som har begynt å få sine N73`er? Mailen vi fikk sa at vi heldige skulle få den denne uken..... ...vet at vi bare har kommet til mandag, men... Lenke til kommentar
JiiiN Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Noen som har begynt å få sine N73`er? Mailen vi fikk sa at vi heldige skulle få den denne uken..... ...vet at vi bare har kommet til mandag, men... 6935138[/snapback] FIkk mail jeg og:) muahahahaha:) hehe Men hvor lenge varer det pilotprogrammet,det husker jeg ikke...1år? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå