Gå til innhold

Massevis av nye trailere og bilder fra TGS og X06

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er fortsatt matt over den puppe-fysikken de har i det spillet der. Måtte nesten le meg ihjel når eg såg det min-spillet der man skal pressa hverandre ut av den saken som flaut i vannet med ræva.

Muligheter for at tallet på den gj.snittlige spiller kryper opp mot 50 etter lansering av denne tittelen?

Lenke til kommentar

Fable 2

The news conference, held at the Theater National Catalunya in Barcelona, holds approximately 400-500 people, and is packing about 95% capacity. On the front screen the Xbox Live Gamer names appear in green handwriting and fade from the front screen after a few seconds. Microsoft's Ken Lobb is here, as is Lionhead's Peter Molyneux, who revealed to us earlier in the evening that he'll present Fable 2 tomorrow afternoon.

Lenke til kommentar
Fable 2

The news conference, held at the Theater National Catalunya in Barcelona, holds approximately 400-500 people, and is packing about 95% capacity. On the front screen the Xbox Live Gamer names appear in green handwriting and fade from the front screen after a few seconds. Microsoft's Ken Lobb is here, as is Lionhead's Peter Molyneux, who revealed to us earlier in the evening that he'll present Fable 2 tomorrow afternoon.

6953318[/snapback]

Når begynner konferansen i morgen da?

Lenke til kommentar
Aldri vørt stoltere å eid en X360  :love:

6955141[/snapback]

Samme her! Her kommer det annonsering på annonsering med spill jeg knapt kan vente til, og samtidig kommer det veldig mange bra spill dette året også! Slik som GoW, R6 Vegas, CoD3 og Double Agent.

Men når man ser frem til HALO3, HALO Wars, Splinter Cell 5, Shadowrun, Burnout 5, GRAW4, Bioshock, FEAR, Forza 2, PGR4, Too Human trilogy, Assasins Creed, Mass Effect og enda flere blir nok kontoen tømt, TV'en og Xboxen brukt konstant, kontrolleren utslitt og det værre/bedre er.

Hadde egentlig tenkt å kjøpe flere konsoller, men når jeg tar en kikk på hvor mange spill som kommer til 360 blir den tanken ganske raskt nedstemt. Samtidg har jeg en PSP, og jeg ser ikke akkurat lite frem til GTA: VCS og MGS heller :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...