Gå til innhold

Massevis av nye trailere og bilder fra TGS og X06

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe, burned! :p

Birger :)

6907349[/snapback]

Ute i skogen:

Skal du fikse den bloggen din eller skal du spre palestinsk propeganda ?

På sporet:

Når sant skal sies så er jo Korea et større gamingmekka enn Japan. Men vinner man Japan så vinner man vel østen av seg selv.

Lenke til kommentar
At 360 gjør det dårlig i Japan er jo akkurat mangelen på spill. Dette lover godt.

6905795[/snapback]

Rettelse:

Mangelen på spill for det japanske folk.

6905915[/snapback]

Eg vil sei mangel på skikkelege kvalitetsspel generelt. Halvgode spel teller ikkje. Ja eg er forbaska kravstor!

Lenke til kommentar
At 360 gjør det dårlig i Japan er jo akkurat mangelen på spill. Dette lover godt.

6905795[/snapback]

Rettelse:

Mangelen på spill for det japanske folk.

6905915[/snapback]

Eg vil sei mangel på skikkelege kvalitetsspel generelt. Halvgode spel teller ikkje. Ja eg er forbaska kravstor!

6909896[/snapback]

Det hjelper ikkje om dine Coloss-krav hadde blitt fulgt opp heller, da japanere ikkjesvelger det europeiske utviklere gir ut for fem flate øre. De vil ha bling bling,blendingsfaktor i forma av extreme fargekontraster samt eit manga hellvette uten grenser. Sleng med noen allvorlig store sverd og eit langtråki kampsystem så har vi ein vinner. :)

Lenke til kommentar
Sleng med noen allvorlig store sverd og eit langtråki kampsystem så har vi ein vinner.

Som dette (Final Fantasy-fansen veit kva eg snakkar om) :cool:

bustersword.gif

6910776[/snapback]

Ahhhh! Gode gamle Buster Sword! Kan nesten ikke fatte at jeg har fullført dette(FF VII) spillet over 25 ganger hvor 16 ganger er 100%:D

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke huske sist gang det var så artig å være gamer. Det er så mye spennende spill på vei at jeg knapt har ord for det. Gleder meg enormt til å få PS3 og Wii i hus nå. Jeg kunne aldri i verden tenkt meg å droppe verken X360, Wii eller PS3 denne generasjonen. Det er altfor mye bra som kommer på hver platform. De virkelige i taperne denne generasjonene er de som er trofast lojale til bare en platform. Det er _spillene_ det dreier seg om og ikke konsollen den spilles på. Og det er en laaaaaaaaaaang liste med kommende godbiter til disse 3 konsollene.

Endret av espent
Lenke til kommentar
Jeg kan ikke huske sist gang det var så artig å være gamer. Det er så mye spennende spill på vei at jeg knapt har ord for det. Gleder meg enormt til å få PS3 og Wii i hus nå. Jeg kunne aldri i verden tenkt meg å droppe verken X360, Wii eller PS3 denne generasjonen. Det er altfor mye bra som kommer på hver platform. De virkelige i taperne denne generasjonene er de som er trofast lojale til bare en platform. Det er _spillene_ det dreier seg om og ikke konsollen den spilles på. Og det er en laaaaaaaaaaang liste med kommende godbiter til disse 3 konsollene.

6929534[/snapback]

Det var herlige ord å lese denne veldige kveld. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...