Gå til innhold

Massevis av nye trailere og bilder fra TGS og X06

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare sånne tegne serie, ching chong spill til disse japsene...

6902412[/snapback]

Er jo det de liker

6902429[/snapback]

Hjelper lite når det er på 360. Ingen kommer til å kjøpe noen av disse spillene der.

MS kaster penger ut av vinduet som kunne vært, og burde vært, brukt andre steder.

Lenke til kommentar
Hjelper lite når det er på 360. Ingen kommer til å kjøpe noen av disse spillene der.

MS kaster penger ut av vinduet som kunne vært, og burde vært, brukt andre steder.

6902467[/snapback]

Ingen hemlighet at MS sliter med det japanske markedet. Men de skal ha all ære at de prøver værtfall.

De slipper jo spill på spill for japan nå, de satser nok mye nå for at X360 skal kapre mange av markedet der borte

Endret av avanore
Lenke til kommentar

6902467[/snapback]

Næmmen her er jo godgutten igjen :thumbup: Hvor mange brukere er du oppe i nå? Fortsatt ikke lei av å bruke ishockeyspillere som brukernavn, ser jeg.

Uansett, en del spennende titler de viser fram. Lost Odyssey så lovende ut, men spesielt synes jeg nyheten om billig hd-dvd spiller var positiv.

Virker som om xboxyde er litt treig for øyeblikket, forresten...?

Lenke til kommentar
det er i japan HD dvd spilleren blir så billig.

Edit: Vill heller si det var enormt treigt og laste ned videoer fra den siden ja! :(

6902551[/snapback]

Mange folk Japan ser du :cool:

:p

6902656[/snapback]

Finere folk også, hvertfall jenter.. :)

Men håper den blir like billig her, selv om jeg ikke skal ha den før krigen er over.

Hadde vært kult om den faktisk hadde hatt PC muligheter, ettersom den har USB tilkobling og kommer med egen fjernkontroll, etter som jeg har fårstått ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...