voüshvaggi fyrsten Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg har ECS hovedkort og det er så crappy at det ikke fulgte med s-ata driver diskett. Jeg har en Seagate Barracuda 7200.10 250GB SATA2 16MB 7200RPM harddisk, men mangler drivere. Jeg finner ikke s-ata drivere på hjemmesidene til verken hovedkortet eller harddisken. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Harddiskfabrikanten vil ikke ha Sata-drivere. Satadriverne er laget for speisfike hovedkortmodelelr (ikke alle som trenger det) og finnes normalt på den CDen som fulgte med hovedkortet. Forsøk å søk etter drivere (generelt på ECS hjemmeside for den modellen du har av hovedkort. Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Hvilket chipset er det på hovedkortet??Er det Via...så kan du sjekke ut www.viaarena.com Lenke til kommentar
voüshvaggi fyrsten Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Det er Nvidia.. Finner kanskje noe der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå