Turboneger Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Heisann! Jeg har en ASUS A3000-modell, som jeg gjerne vil utvide RAMen på. Jeg husker vagt at det var en artikkel på hw.no for mange herrens år siden som forklarte hvordan man kunne gå fram for å finne ut hvilken RAM man trenger ved å lese på RAMbrikka. Jeg har kontaktet ASUS kunde"service" men får ikke noe respons derfra, så da må det gjøres på den tungvindte måten... Jeg trenger altså å vite hvilken RAM som brukes, evt hvordan finne ut. Med vennlig hilsen, Ole Larssen Lenke til kommentar
etcreature Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Last ned crucialscan.exe fra www.crucial.com, eller kjør online-testen på samme side. Lenke til kommentar
Turboneger Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Gud, jeg elsker hw.no. Posta denne, gikk å smurte meg frokost, kom tilbake, refresh og bam. Skal prøve dette. Thanks! Lenke til kommentar
Turboneger Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Funka som f. Takker og bukker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå