Gå til innhold

Første bildene av Lost Odyssey ute. X360

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kul grafikk og CGI, men spillet virket kjedelig, du sitter og ser på de fete scenene men når du skal spille så er det turn-based og langt fra den type action du nettopp har sitti og sett på.

6900606[/snapback]

Jepp. Enig. Dette spillet havner iallfall ikke på min ønskeliste.

Lenke til kommentar
Kul grafikk og CGI, men spillet virket kjedelig, du sitter og ser på de fete scenene men når du skal spille så er det turn-based og langt fra den type action du nettopp har sitti og sett på.

6900606[/snapback]

Nettopp. Kan ikke fatte hvordan folk orker å spille Final Fantasy og skrap som dette.

Lenke til kommentar

6900606[/snapback]

Nettopp. Kan ikke fatte hvordan folk orker å spille Final Fantasy og skrap som dette.

6900639[/snapback]

Det er helt tragisk. Jaja. Plager meg ikke at slike spill kommer, for jeg trenger absolutt ikke kjøpe det. Men PLZZz så crap de spilla er.

Lenke til kommentar

Ja det er greit at du ikkje liker turn-based spill,for det gjør ikkje eg heller. For å vere ærlig så kan eg ikkje fordra det. Men å si at spillene er elendig fordi om er jo bare idiotskap. Se på fanskaren til FF spillene, heiltvanvittig. Eg syns det er synd eg ikkje takler slike spill,for eg føler eg har gått glipp av mye flotte spill og historier. Men slik er eg bare.

Over til saken, dette spille ser jo godt ut, sjøl om det var vanskelig å få med seg detaljer og slikt på den videoen. Men dette blir nok eit spel som kan hjelpe MS å få solgt eit par bokser til i Japan (satt på spissen). Syns det er bra med fleire slike spill til boksen eg altså,litt meir spill til litt fleire mennesker. Skader jo ingen det :)

Lenke til kommentar
Han syns spillene er elendige og han har full rett til å ha den meningen. Jeg er helt enig med han.

Jeg mener Britney Spears er elendig også, men hun har også en stor fanskare.

6901108[/snapback]

Ja eg sier jo det er greitt med egne meininger,men å forsøple tråden med samme maset om og om igjen,men han skjønner jo ikkje det at ikkje alle har lik smak som han. Eg liker på ingen måte disse spillene heller som sagt,men takk og pris for smak og behag.

Lenke til kommentar

6900606[/snapback]

6900622[/snapback]

Da er vi tre. Men mulig jeg forandrer mening når jeg har fått sett mer av spillet.

Lenke til kommentar

6900606[/snapback]

6900622[/snapback]

Da er vi tre. Men mulig jeg forandrer mening når jeg har fått sett mer av spillet.

6901237[/snapback]

Viss du ikke liker turn-based så er vel løpet så godt som kjørt tenker jeg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...