Gå til innhold

Første bildene av Lost Odyssey ute. X360

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"The demo begins with a massive CG battle scene showing a giant army in battle. It's man versus man at first, but then the armies start bringing out these giant machines to finish things off. The image fades to later in the battle. People are standing aboard machines, reviving the people who'd died in battle, who then go off and fight again."

Det slår iallefall fast at det øvste biletet et CG. Det andre er det og.

Menmen, det kjem nok screens frå verkeleg gameplay etterkvart :)

6899325[/snapback]

Ser man på et større bilde ser det ganske real-time ut:

http://xbox360media.ign.com/xbox360/image/...20005149485.jpg

Det andre bildet er ikke fra traileren så hvordan vet du at det ikke er real-time?

Lenke til kommentar

Altså, berre sjå på filmen som avanore la ut. Der ser du kva som er gameplay og pre-rendered rimeleg tydeleg. Sjølve gameplayet ser ut som det er blanda med pre-rendered monstre i bakgrunnen også, med nokon realtime-monster som kjem fram og slåss, ein etter ein.

Og det biletet ser nok berre meir gameplay ut fordi det har meir kanter og "korn" når det vert vist større. Når det er stort er det jo ikkje fint eingong, så eg antek eg har rett her. ;)

Lenke til kommentar
så eg antek eg har rett her. ;)

6899580[/snapback]

Det eneste du har rett i er at du klarer å svare negativt på alle X360 postene som handler om spill.

Jeg synes det ser drit bra ut, og fra CG til gameplay er minimal.

Gleder meg til når PS3 kommer, skal vi se om du er like pirkete

Blitt av resten av PS3 klubben forresten? Har dem gravd seg ned?

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Eg beklagar om alle innlegga mine oppfattast som negative. Det meiner eg altså ikkje å vere, det er berre forsøk på å prøve å halde det litt balansert her. Når Ps3-bilete kjem opp, var det før totalslakt frå 360-eigarane her uansett kor bra me andre meinte det måtte sjå ut. Og det var pre-rendered og CGI osv, osv.

Eg har derimot observert at dette har endra seg ein del, blant anna i Resistance-tråden. Den var veldig fri for urettmessig negativitet o.l.

Så, håpar de forstå at de ikkje er dei einaste som har litt frustrasjon når det gjeld dette. ;)

Uansett, eg tek signala, og skal skjerpe meg.

:blush:

Lenke til kommentar
Meh, disse forferdelige rpg spillene som Final Fantasy og resten synes jeg de kan holde på PS maskinene. Liker ikke at de forsøpler Xbox også med slikt skrap.

6899718[/snapback]

Du får se på det slik: Jo flere som kjøper xbox pga slike spill, jo flere utviklere kommer til å lage andre typer spill til konsollen :)

Lenke til kommentar
Meh, disse forferdelige rpg spillene som Final Fantasy og resten synes jeg de kan holde på PS maskinene. Liker ikke at de forsøpler Xbox også med slikt skrap.

6899718[/snapback]

Forsåvidt enig med deg... Aldri taklet FF-spillene eller andre jRPG'er med turbasert kampsystem. Helt grusomt å spille.

Men det ser bra ut, det skal det ha... Jo flere utviklere på 360, jo bedre.

Lenke til kommentar
Eg beklagar om alle innlegga mine oppfattast som negative. Det meiner eg altså ikkje å vere, det er berre forsøk på å prøve å halde det litt balansert her. Når Ps3-bilete kjem opp, var det før totalslakt frå 360-eigarane her uansett kor bra me andre meinte det måtte sjå ut. Og det var pre-rendered og CGI osv, osv.

Eg har derimot observert at dette har endra seg ein del, blant anna i Resistance-tråden. Den var veldig fri for urettmessig negativitet o.l.

Så, håpar de forstå at de ikkje er dei einaste som har litt frustrasjon når det gjeld dette. ;)

6899712[/snapback]

PS3 og CG går som hånd i hanske. Det har det alltid gjort.

Men du trenger ikke slenge dritt om alle spillene som kommer til X360. Nettop det du gjør, og så mange før deg har gjort. Det ender som regel med et spark ut herfra.

Ingen tvil at det er flest tilhengere av X360 på dette forumet. Det blir da enda dummere å starte opp en krig mot tilhengerne. Det finnes tusevis av forumer andre steder der de hakker ned på X360.

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Ja for FF serien er søppel. Tidenes beste RPG spill...Søppel selger tydeligvis bra da?!

6899731[/snapback]

Finnes ikke noe bra RPG spill. Det nærmeste noe har vært var vel vært Shenmue spillene. Men så er vel ikke det RPG heller siden man faktisk får lov å styre litt innimellom og hva som skjer..

Uansett, kommer til å le godt når MS slipper dette spillet i Japan og det selger 20.000 kopier, haha. Er nok ikke få millioner de taper på dette spillet.

Lenke til kommentar

6899712[/snapback]

Du har ingenting å skamme deg for. Oppfatter deg som ganske nøktern, selv om du tydelig heller mer mot PS3. Du er ikke ikke av Avean/Asia_hills kaliber.

Lenke til kommentar

6899712[/snapback]

Du har ingenting å skamme deg for. Oppfatter deg som ganske nøktern, selv om du tydelig heller mer mot PS3. Du er ikke ikke av Avean/Asia_hills kaliber.

6899775[/snapback]

Ingenting galt med å være uenig eller å helle mot en annen konsoll, så lenge diskusjonen holder seg saklig. Kan ikke se at du har tråkket over noen streker nei! :)

Lenke til kommentar
Altså, berre sjå på filmen som avanore la ut. Der ser du kva som er gameplay og pre-rendered rimeleg tydeleg. Sjølve gameplayet ser ut som det er blanda med pre-rendered monstre i bakgrunnen også, med nokon realtime-monster som kjem fram og slåss, ein etter ein.

Mens de fleste roser overgangen fra CG til real-time ser du en tydlig forskjell. Fra en shaky-cam med veldig lav oppløsning no less.

Og det biletet ser nok berre meir gameplay ut fordi det har meir kanter og "korn" når det vert vist større. Når det er stort er det jo ikkje fint eingong, så eg antek eg har rett her. ;)

Aliasing og tydlige polygon kanter er ikke akkurat et kjennemerke for CG. Det ser ikke fint ut så det kan ikke være real-time? Det er ikke som at bildet er oppblåst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...