Gå til innhold

Første bildene av Lost Odyssey ute. X360

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Litt vanskeleg å tolke mykje av dei bileta der.

Ser no ut til at 360-eigarar får sin porsjon av RPG med fine pre-rendered CG-filmer iallefall :) .

6899223[/snapback]

Første bildet kan være ingame.

Siste bildet ser nesten for bra ut til å være ingame ja, men aldri si aldri :)

Lenke til kommentar

Er det bare meg eller er de bildene der komprimert til døde. Ser ikke poenget med å degradere bildene så til de grader. Men ser jo lovende ut ellers da selv om jeg aldri i verden kommer til å røre et jRPG spill...

Først og fremst misliker jeg bruken av prerendrede filmsekvenser i disse spillene, jeg ønsker heller en glatt overgang mellom spillsekvenser og cutscener ved at de heller bruker ingame grafikk hele veien. Grafikken er bra nok til det nå...

Endret av espent
Lenke til kommentar
Nå har de som har sett demoen av spillet sagt at de hadde vanskeligheter med å se hvor CG sluttet og hvor gameplayet begynte. Dette inkluderer IGN.

6899243[/snapback]

IGN:

The transistion from CG to real time is so seamless that it's nearly impossible to tell that anything has changed. In fact, had Sakaguchi not announced that the game was switching to playable form, I'm sure many might have thought that it was still CG, or that the first part had actually be real time.

IGN:

DOAX2: Shows trailer. The first one was previously shown (no complaints, though). Following this, the footage cut into the best trailer in the history of mankind. As Sensui said following the presentation, "There's nothing else to say." Check Xbox Marketplace for a downloadable version! :dribble:

Lenke til kommentar
Nå har de som har sett demoen av spillet sagt at de hadde vanskeligheter med å se hvor CG sluttet og hvor gameplayet begynte. Dette inkluderer IGN.

6899243[/snapback]

IGN:

The transistion from CG to real time is so seamless that it's nearly impossible to tell that anything has changed. In fact, had Sakaguchi not announced that the game was switching to playable form, I'm sure many might have thought that it was still CG, or that the first part had actually be real time.

IGN:

DOAX2: Shows trailer. The first one was previously shown (no complaints, though). Following this, the footage cut into the best trailer in the history of mankind. As Sensui said following the presentation, "There's nothing else to say." Check Xbox Marketplace for a downloadable version! :dribble:

6899267[/snapback]

Er DOAX2 det puppespillet eller?

Lenke til kommentar
Jepp, DOAX2 er puppespillet ja. Med ekte BoobPsysichs og TanLineTechnology!

quotor: Nei, det handler ikke bare om Volleyball lengre. Skulle visst satse mer på masse småspill nå, og tone ned volleydelen mener jeg på å ha lest.

6899309[/snapback]

Det er det jeg kaller next-gen teknologi :)

Endret av espent
Lenke til kommentar
Går ut ifra min vanlige tommelfingerregel: "hvor der ikke er HUD, finnes ei heller noen virkelig representasjon for hvordan spillet vil se ut".

6899242[/snapback]

Fight Night Round 3 lurer på om det er heeeelt sikkert at du vil kalle det for en tommelfingerregel?

6899313[/snapback]

Ingen regel uten unntak, gutten min ;) Er jo ikke alle spill som benytter seg av en HUD heller, men jeg foretrekker å se den på et screenshot - hvis ikke sitter jeg alltid med en følelse av at spillet vil komme til å se dårligere ut.

Lenke til kommentar

"The demo begins with a massive CG battle scene showing a giant army in battle. It's man versus man at first, but then the armies start bringing out these giant machines to finish things off. The image fades to later in the battle. People are standing aboard machines, reviving the people who'd died in battle, who then go off and fight again."

Det slår iallefall fast at det øvste biletet et CG. Det andre er det og.

Menmen, det kjem nok screens frå verkeleg gameplay etterkvart :)

Lenke til kommentar
"The demo begins with a massive CG battle scene showing a giant army in battle. It's man versus man at first, but then the armies start bringing out these giant machines to finish things off. The image fades to later in the battle. People are standing aboard machines, reviving the people who'd died in battle, who then go off and fight again."

6899325[/snapback]

Kanskje det. Men hvis du leser litt mere så står det at det ikke skal være mulig å se forskjell fra CG til ingame

Lenke til kommentar
Jepp, DOAX2 er puppespillet ja. Med ekte BoobPsysichs og TanLineTechnology!

quotor: Nei, det handler ikke bare om Volleyball lengre. Skulle visst satse mer på masse småspill nå, og tone ned volleydelen mener jeg på å ha lest.

6899309[/snapback]

Det er det jeg kaller next-gen teknologi :)

6899317[/snapback]

Trailer her

Link

Lenke til kommentar

6899325[/snapback]

Kanskje det. Men hvis du leser litt mere så står det at det ikke skal være mulig å se forskjell fra CG til ingame

6899336[/snapback]

Han seier vel st det var "nesten umuleg" om ikkje Sakaguchi hadde sagt ifrå. ;) Dessutan var det visst voldsomt knapt med verkeleg gameplay i demonstrasjonen. Den som venter får sjå.

Lenke til kommentar

6899325[/snapback]

6899336[/snapback]

Han seier vel st det var "nesten umuleg" om ikkje Sakaguchi hadde sagt ifrå. ;) Dessutan var det visst voldsomt knapt med verkeleg gameplay i demonstrasjonen. Den som venter får sjå.

6899408[/snapback]

Nå pirker du fælt. Nensten umulig er samme om omtrent umulig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...