huffadhemi Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Litt dumt at ukens konkuranse er borte da.... Men designet var fint det!! 6899371[/snapback] Denne du tenker på? Ha en fin dag. Lenke til kommentar
Mit Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Ja jeg synes det ser bra ut, men de kunne godt fjerna den ''billigste norske nettbutikk'' reklamen som pryder midten av siden. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Virker som det ikke er ferdig ennå, mye surr med påloggings delen og kan heller ikke se på ordrer.. Lenke til kommentar
D4NY Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Eg likte den gammle mye bedre Nå ser det meir oversiktleg ut, og det er komt litt fleir farger, men den gammle var heilt klart bedre syntes eg Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Virker som det ikke er ferdig ennå, mye surr med påloggings delen og kan heller ikke se på ordrer.. 6901046[/snapback] Du har rett i det, dem driver på med små justeringer ennå.. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg liker det, godt med litt variasjon. Ser ikke for glorete ut, og ikke for mye har endret seg fra det forrige. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Virker som det ikke er ferdig ennå, mye surr med påloggings delen og kan heller ikke se på ordrer.. 6901046[/snapback] Var innom der i 10 tiden i dag,jeg kunne logge på å se mine ordrer. Mulig de fiksre "storkundene" først Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Helt klart mer profesjonell look nå enn tidligere. Likte den nye godt, jeg. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 helt greit. Var litt standard "put you text here and press the magic macbutton to make a nice webpage" Men duger til formålet! Lenke til kommentar
D4NY Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 helt greit. Var litt standard "put you text here and press the magic macbutton to make a nice webpage" Men duger til formålet! 6902194[/snapback] Var akkurat det eg sikta på Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Var innom der i 10 tiden i dag,jeg kunne logge på å se mine ordrer.Mulig de fiksre "storkundene" først 6901960[/snapback] Bestilte komponenter til HTPC der idag og begynner å lure på om det var en tabbe å gjøre det mens de pusser opp.. Kunne se den i ordrer etterpå men plutselig står det bare "Ingen ordrer i denne kategori er registrert for øyeblikket." Typisk at noe blir surr, da blir det venting i noen uker på at pengene kommer inn igjen på konto, så må jeg bestille alt på nytt igjen og da er det selvsagt ikke tilbud på enkelte av varene lenger.. Lenke til kommentar
gammalost Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Ring dem. De fikser somregel rimelig fort opp. Når det gjelder designet så er det helt greit, selv om jeg likte det gamle bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå