ArizarD Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Hei. Har hørt at det har kommet noen nye skilter og regler, i så fall må jeg lære meg dem, hvor finner jeg oversikten over hva som er nytt? Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Hei. Har hørt at det har kommet noen nye skilter og regler, i så fall må jeg lære meg dem, hvor finner jeg oversikten over hva som er nytt? 6899160[/snapback] De kan finnes her (pdf-format) Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Høres ut som du er under trafikkopplæring. Hvis det stemmer, vil jeg bare si at de nye skiltene skal stå i 2006-utgaven av "Veien til førerkortet". Hvis du har en eldre utgave, anbefales det at du får deg den nye utgaven Lenke til kommentar
ArizarD Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Aha okey, må jeg kjøpe boka eller går det ann å låne fra biblioteket? Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Aha okey, må jeg kjøpe boka eller går det ann å låne fra biblioteket? 6899667[/snapback] Ikke hvis du bare skal finne ut av de nye skiltene. Da er det nok å gå inn på adressen som jeg har linket til her: Link (du må dog ha Adobe Acrobat Reader for å åpne linken) Ellers kan du jo bare gå inn på Statens vegvesen sine nettsider, www.vegvesen.no, der finner du link til de nye skiltene i høyre kolonne (under "andre tjenester"). Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Det jeg skrev om boken var bare i fall du var i ferd med å lese til teoriprøven, i så fall er det lurt (men ikke absolutt nødvendig) å få nyeste utgave av boken. Lenke til kommentar
Prinsessan Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Hei! De nye skiltene har ikke kommet inn i den teoretiske prøven hos vegvesenet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå