ewicz Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Noen som vet hvor man kan få kjøpt hovedkort som passer til shuttlemaskiner i GS5 formatet? Har en slik stående men trenger nytt hovedkort. Har lurt litt på om det kan være mini-ITX, men er ikke sikker. MVH Thomas Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Noen som vet hvor man kan få kjøpt hovedkort som passer til shuttlemaskiner i GS5 formatet? Har en slik stående men trenger nytt hovedkort. Har lurt litt på om det kan være mini-ITX, men er ikke sikker. MVH Thomas 6899124[/snapback] Kan ikke si jeg har noe erfaring, men jeg har ikke sett et slikt hovedkort separert. Mini itx'en følger vel med shuttlen? Men ikke stol fult på meg ^^ Endret 20. september 2006 av Gjest Lenke til kommentar
ewicz Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 Hmm... er det jeg frykter også ingen andre som veit sikkert hvordan dette er ? Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 mener og huske at suttle har propriertitære hovedkort, altså at du blir nøtt til og kjøpe en ny barebone. hvis du får et hk til og passe i den kan du bare bruke det, hvis du måler plassen inni kan du finne et hk som passer, men være forbrett på og mode litt i det kabbinettet. Lenke til kommentar
roy_nor Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Shuttle lager kun barebones og "ferdige" løsninger. Du får ikke kjøpt nytt/byttet hovedkort i pc'en din. Begynner den å bli utdatert må du finne deg i å skaffe deg en helt ny barebone. (= Lenke til kommentar
ewicz Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Javel, da kan jeg vel bare kaste den da Greia er den at hovedkortet er ødelagt, og garantien utgått. Så da er vel det kroken på døra for den maskinen... Lenke til kommentar
Harkonnen Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Kanskje Linitx har noe som passer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå