Stinmaker Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Hei Jeg lurer på hvordan jeg kan få digital lyd ut av xbox360 og til min forsterker av modell VSX-915. jeg bruker i dag orginal xbox360 komponent kabel. ser at det er en utgang for optisk kabel på selve pluggen som går inn i xbox-en. men har prøvd med to forskjellige opptiske kabler men ingen av dem passer inn der, er det en egen opptisk kabel for xbox? Endret 20. september 2006 av Stinmaker Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Det skal funke med ein heilt vanlig optisk kabel som man får kjøpt for 100,- rundt om. Lenke til kommentar
Stinmaker Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Det skal funke med ein heilt vanlig optisk kabel som man får kjøpt for 100,- rundt om. 6900151[/snapback] takk for svar , men jeg har prøvd med 2 stykker og ingen av dem passer, den ene detter bare ut når jeg slipper, derfor lurte jeg på om det var en egen for xboxen? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Eg har aldri hørt noe om at MS har gitt ut egen optisk kabel for boxen. Men eg har hørt at mange sliter med å få festet kabelen til boksen. Eg har AV-Scart til MS med optisk ut,og kabelen eg har sitter som spikret både her og i Z-5500 systemet. Om festet er bedre på min SCART framfor andres komponent veit eg ikkje, men mye tyder jo på det då Lenke til kommentar
Sgt.Stav Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Det er en standar optisk lyd kabel du skal bruke! En slik en Btw adu har sikkert en feil type optisk kabel. Endret 20. september 2006 av Sgt.Stav Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Kan trådstarter poste bilder av de kablene han har brukt? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Siden det er 2 forskjellige størrelser som brukes så er det nok feil størrelse trådstarter har brukt. Edit: fiks emnetittel, å skrive Xbox i emnetittel når det er snakk om Xbox 360 blir feil, det er to ganske forskjellige maskiner.. Endret 20. september 2006 av nahojdat Lenke til kommentar
Stinmaker Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Kan trådstarter poste bilder av de kablene han har brukt? 6900946[/snapback] dette er den siste jeg har prøvd, og den får jeg ikke til å passe. Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Sikkert ett utrolig teit spørsmål, men har du husket å ta av de "plasthettene"? Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Mala Postet i dag, 14:04 Eg har aldri hørt noe om at MS har gitt ut egen optisk kabel for boxen. Men eg har hørt at mange sliter med å få festet kabelen til boksen. Eg har AV-Scart til MS med optisk ut,og kabelen eg har sitter som spikret både her og i Z-5500 systemet. Om festet er bedre på min SCART framfor andres komponent veit eg ikkje, men mye tyder jo på det då Sitter som støpt overalt hos meg også, men min kabel har en litt annerledes plugg. Endret 20. september 2006 av xeran2 Lenke til kommentar
freke Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Det skal være en såkalt TosLink kabel. En dude prøvde å pushe på meg en optisk kabel som så helt anderledes ut, og hevdet hardnakket at jo, det var det som var standard. TosLink er firkantet (nesten). Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Jeg har en TosLink kabel, den er jævlig løs i både Component og SCART pluggen min. Med mindre jeg holder den, vil den ikke sitte fast. Har teipet den nå da. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Haha min sitter som sagt som støpt i SCART-kabelen min Lenke til kommentar
Sgt.Stav Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Den skal være Firkantet ja, men med 2 skrå sider på den ene siden Lenke til kommentar
Stinmaker Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 Sikkert ett utrolig teit spørsmål, men har du husket å ta av de "plasthettene"? 6905067[/snapback] selvfølgelig. Lenke til kommentar
Stinmaker Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 Jeg har en TosLink kabel, den er jævlig løs i både Component og SCART pluggen min. Med mindre jeg holder den, vil den ikke sitte fast. Har teipet den nå da. 6905912[/snapback] samme problemet med den ene kabelen jeg har, slipper jeg den så detter den ut. kanskje jeg skulle bruke metoden din med teip Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Elektrikerteip av god kvalitiet var det som dugde for meg. Prøvde først med dårlig kvalitets teip, det holdt ikke så lenge. Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Brukt litt krefter så vil den sitte. Satt ikke helt fast før heller, men da jeg presset litt hardere satt det som et skudd. Man hører ikke et lite klikk som for eksempel oppstår hvis man kobler til receiver. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Litt offtopic, men må bare seie, BOMBE at Hifiklubben har ein overprisa kabel... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå