Gå til innhold

Mario Galaxy HD-film

TCi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er vitsen med en HD film fra et ikke-HD spill? :)

Mario har ikke vært det samme siden de gode gamle 2D dagene, men gir dette en sjans regner jeg med....

6899204[/snapback]

Ikke det samme nei.... men mario 64 var jo ikke akkurat rævva da... :) (mener de fleste, kanskje du er en av de få :) )

Og siden du er mario 2d fan, testa New mario bros. på ds? gullkorn! :thumbup:

Nintendo kan spill, det er sikkert og vist. Det har de i det mindste vist gang på gang med Mario, Zelda og Metroid. Spillserier det oser spillglede av. Jeg gleder meg til wii.

Og siden det aldri ble til at jeg kjøpte gamecube, har jeg veldig mange titler å teste ut når jeg får min wii i hende :D

Endret av Dipso
Lenke til kommentar
Jøss. Man styrer Mario og hopper opp og ned på ting. Innimellom går man på små planeter også. Som i Sonic Adventure 2. Spennende.

6899891[/snapback]

Og poenget med denne kommentaren var?

6899940[/snapback]

Bare overrasket over originaliteten Nintendo viser. Nok en gang.

Lenke til kommentar
Jøss. Man styrer Mario og hopper opp og ned på ting. Innimellom går man på små planeter også. Som i Sonic Adventure 2. Spennende.

6899891[/snapback]

Og poenget med denne kommentaren var?

6899940[/snapback]

Bare overrasket over originaliteten Nintendo viser. Nok en gang.

6899966[/snapback]

Det styre sikkert på samme måte også, eller hva? :)

Lenke til kommentar

6899891[/snapback]

Det der kan du si om alle spill. First Person Shooter, for eksempel: "Jøss. Man styrer en person i førtstepersonsperspektiv og løper rundt og skyter. Innimellom møter man fiender også. Som i Doom. Spennende".

Nå til dags er det ikke så lett å finne på noe helt nytt.

Endret av Flaringo
Lenke til kommentar
Mario er Mario for svingende, skal vel ikke ødelegge Mario med alt for mye nytenkning?!

Når det er sagt: det nye Mario ser bare bedre og bedre ut! Gleder meg til 2007!

6900486[/snapback]

Mario levlet. til lvl. 60. Skikkelig star-sk1llz points. Dog litt svak på magic potions .

Nei Mario er Mario. Uten å vere for stor fan av spillene ser ihvertfall dette spillet veldig flott ut, liker det grafiske preget. Men syns spillet såg litt rotete ut egentlig. Men man finner vel systemet når man spiller det. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...