Gå til innhold

Din gode venn og den harde sannhet

Neppe

Anbefalte innlegg

Neppe er sikkert ganske sikker på sine venner og vet at han skal godt kan slå til de, fordi de tåler det. Selv er jeg ikke sånn, men vennene mine skal ihvertfall ikke ha det greit de heller om de gjør noe de har sagt de aldri skal gjøre.

"Du. Du har sagt at du aldri i livet skulle begynne å røyke, hva er det du liksom står og driver med nå, da?" sier jeg da i denne situasjonen og snapper sneipen fra kjeften og stumper den i bakken, og informerer ham om han virkelig tar enda en sigarett får han ikke noe med meg å gjøre for en stund. Tar vedkommende da enda en røyk, har han gjort noe som hans gode venn rådet ham til å ikke gjøre, samtidg som han viser at han ikke bryr seg om meg i tillegg. Da er det bare å si hadet.

Når det gjelder narkotika er jeg virkelig intolerant uansett hva mine venners mening var i forveien. Om jeg får vite noe sånt, venter det ukvemsord og igjen, konsekvenser.

Det er meg. Sånn er det bare. Så lenge det fungerer og vennene mine skjønner hva jeg mener etterpå går det for det samme hvilken metode du bruker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...