Aiven Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) AvieN en del av poenget med diskusjonen er at påstandenden skal være drastisk overdrevet, fordi det er det som skaper diskusjon, en fjær blir til 7 høns. Vi kjenner alle den. Tja, ved å provosere, skaper du kanskje diskusjon, men er det en god diskusjon? Så klart banker du ikke venn din som røyker, det er jo derfor jeg vil ha fram en ytre grense over overbeskytende og den faktisk gode venn. 6908200[/snapback] Skjønner tankegangen, men dette tror jeg hver enkelt må finne ut for seg selv og sine venner. Hva hvis du tror du har sett lyset, men det ødelegger mer enn det hjelper? Sunn fornuft er en grei grense. Endret 21. september 2006 av AvieN Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Jeg er helt enig med deg, Neppe. De to beste vennene jeg har er de jeg kjefter mest på. Det er de samme som klasker til meg når jeg skal gjøre noe dumt i fylla. Målet rettferdiggjør middelet, og det er derfor venner skal kjefte på hverandre. 6906275[/snapback] Var det ikke en av bestevennene dine som knuste hånden din før TG? Syke tilstander i Sandnes, selv med venner. Endret 21. september 2006 av SteffyBoy Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) hadde kompisen din aldri røket sigaretter før? så når han drakk på fest, så tok han seg en sigarett? derfor slo du til han? Fordi du viste at det var et dårlig valg fra hans side, han var bare full? så du ga en liten reminder? Eller var han en hardbarka 60 til dagen røyker, og du slo han i det første han tente opp en sigarett på festen? det er kansje like smart som dumt å røyke som å drikke. Tviler på noen hadde reagert sånn, hvis du skal bekymre deg over sigaretter vent til dere blir tilbudt hardere stoffer. Holder du på sånnt og ryktet sprer seg, så kommer noen til å legge lsd i drinken din en dag. Endret 21. september 2006 av pizzafordi Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Jeg hadde kuttet av han hendene med nærmeste skarpe objekt, og ventet på 'tusen takk, du reddet meg fra synden' etterpå. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Jeg hadde kuttet av han hendene med nærmeste skarpe objekt, og ventet på 'tusen takk, du reddet meg fra synden' etterpå. 6908944[/snapback] Og penisen. Ikke glem penisen. Ingenting godt har kommet av å ha penis, kun synd, uønskede barn og syfilis. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Ah, den hadde jeg glemt. Lenke til kommentar
Axes Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Vet dere hva? Jeg tror Neppe er en slåsskjempe ut i fra signaturen til Bundy og denne oppdikta historien. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 For meg ser det ut som når Neppe fant ut at historien hans ikke var noe særlig, gjorde han den om til en fiktiv historie. Mulig det bare er meg og min skepsis. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Jeg er helt enig med deg, Neppe. De to beste vennene jeg har er de jeg kjefter mest på. Det er de samme som klasker til meg når jeg skal gjøre noe dumt i fylla. Målet rettferdiggjør middelet, og det er derfor venner skal kjefte på hverandre. 6906275[/snapback] Var det ikke en av bestevennene dine som knuste hånden din før TG? Syke tilstander i Sandnes, selv med venner. 6908888[/snapback] Nei, det var vel etter TG. Ja, det var bestekompisen det... Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 (endret) Er det bare meg, eller er du faktisk unormalt å sloss med sine venner ? Har gjort det mange ganger. Nei, jeg er ingen slosskjempe. Men jeg sutrer ikke om jeg får meg en kakk. Endret 22. september 2006 av Neppe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Jeg har aldri sloss med noen andre enn venner. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Jeg har aldri sloss med noen andre enn venner. 6914034[/snapback] da skal ikke jeg bli din venn heller... Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 Jeg har aldri sloss med noen andre enn venner. 6914034[/snapback] Det har jeg, men det har vært for å hjelpe mine venner i såfall. Ellers har jeg også hatt noen kamper med venner. Det er jo nermest bare for å få ut litt aggrisjon på hverandre, å kiss and make up. Har av inntrykk at det er normalt her, bare sossiser som ikke gjør sånt Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Jeg (og alle jeg vet om) slåss ikke mot venner, men med venner... Jeg har fått mange tanker om deg etter å ha fulgt med på denne diskusjonen... Tror ikke jeg skal dele dem Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Jeg har aldri sloss med noen andre enn venner. 6914034[/snapback] da skal ikke jeg bli din venn heller... 6914066[/snapback] Dvs jeg har lekesloss to ganger, med 1 uheldig utfall. Jeg er en fredelig person. Lenke til kommentar
Axes Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 (endret) Jeg har aldri sloss med noen andre enn venner. 6914034[/snapback] Det har jeg, men det har vært for å hjelpe mine venner i såfall. Ellers har jeg også hatt noen kamper med venner. Det er jo nermest bare for å få ut litt aggrisjon på hverandre, å kiss and make up. Har av inntrykk at det er normalt her, bare sossiser som ikke gjør sånt 6914141[/snapback] Du er en riktig fæling du? Virker som du prøver å bevise at du er en slosskjempe eller noe. Jeg har slåss mange ganger, men det var i 7-8. Har slått til en i 9, men det var ikke meningen. Jeg er også en fredelig person. Endret 22. september 2006 av Axes Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Sorry for bumpen, men vil gjerne ha sagt mitt fordi jeg har ikke lagt merke til denne før. Mitt syn på saken mellom meg og wh1te var at vi dreiv å tullet slik som venner alltid gjør. Og at han på en eller annen måte klarte å misforstå hele situasjonen. At jeg fortjente å bli skallet i nesen er helt latterlig. Det var bare kompiskødding, noe han burde ha tålt. Jeg har køddet mye verre med andre i gjengen. Og jeg hadde smilet framme hele tiden for å vise at det var bare for morro. Vold er det verste jeg vet om (Hater det mer enn kristendommen faktisk), og det eneste som kan rettferdigjør voldsbruk er hvis du er trengt inn i et hjørne og har ingen utvei. Som også betyr å stoppe voldsbruken når 'motstanderen' stopper. Hvis jeg hadde vært kompis med deg Neppe, og du hadde fyrt til meg fordi jeg ville røyke litt... Så hadde ikke vi vært venner lenger. Det er en av de verste løsningene jeg har noengang hørt. Å gå fra noe verbalt til et slag, er såpass drøyt for meg at jeg vil sammelingne det med å gå fra et slag til drap. wh1te og jeg har ett par andre venner som har sloss med hverandre utallige ganger i fylla, men de to er neandertaler, som begge liker å sloss. Jeg er pasifist, hater vold over alt, blir aldri skikkelig sint, har aldri vært så full at jeg mister såpass kontroll og hadde aldri ment noe slikt seriøst (Husker ikke engang hva vi snakket om, bare at det var kødd). Og wh1te vet dette, eller burde vist dette, derfor var det egentlig enda verre å skalle til meg. Men som sagt så blir ikke jeg sint, så utenom å ha mistet masse respekt for fyren er jo wh1te en jævlig god venn. Fordi hele greia var bare en stor misforståelse av mine hensikter. Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Hadde jeg gitt en av kompisene mine en på trynet for en slik ting, og det på fest hadde jeg fått grisejuling. Alle kompisene mine er ganske rolige men de sier ifra. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Den førsteposten irriterte meg ass. Glad du ikke er min venn. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Du kunne kanskje ha latt være å kline til ham for å ta seg en sigg Hadde det vært hasj, dop og lignende derimot... *smekk* Du kunne heller ha slått siggen ut av hånda på ham enn å slå ham i trynet. Skjønner at du vil ta vare på helsa til vennene dine, men å kline til dem for å bevare helsa... hjelper heller ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå