Neppe Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Ok, la meg oppsummere: begge to jobbet aktivt med å ødelegge levra si, så slo du kameraten din ansiktet fordi han ville påføre lungene sine skade. 6900794[/snapback] Nemlig Må bare le litt for meg selv Hjulet er ikke rundt folkens, det er synsbedrag. Endret 20. september 2006 av Neppe Lenke til kommentar
Axes Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg skulle aldri i verden vært venn med deg. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Jeg skulle aldri i verden vært venn med deg. 6902671[/snapback] Fint, ekke så glad i småttiser Lenke til kommentar
applemania Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Har mistet mange venner pga at jeg er altfor ærlig, så nå unnlater jeg heller å si ting. Folk sier de tåler å høre sannheten, men ikke faen om de gjør. Lenke til kommentar
Axes Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg skulle aldri i verden vært venn med deg. 6902671[/snapback] Fint, ekke så glad i småttiser 6902689[/snapback] Oi, skal du plutselig gå mot meg nå? For å si det mildt, du er en kontrollfrik, uten at du vet det. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Jeg skulle Oi, skal du plutselig gå mot meg nå? For å si det mildt, du er en kontrollfrik, uten at du vet det. 6902701[/snapback] Okei folkens. Hele historia er bare et prinsipp, det har ALDRI hent. Har sørget for å ha vitne på det i tilfelle det skulle gå for langt. Som sagt, det handler om prinsipper. Jeg synes TLZ påpeker det bra. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Har mistet mange venner pga at jeg er altfor ærlig, så nå unnlater jeg heller å si ting. Folk sier de tåler å høre sannheten, men ikke faen om de gjør. 6902697[/snapback] Jeg hadde aldri orket å ha venner som hele tiden kritiserte meg. Jeg har feil, jeg har akseptert dem, da kan de også gjøre det. Jeg trenger venner som trøster meg, ikke forteller meg om feilene mine. Jeg takler å høre sannheten, det betyr ikke at jeg vil høre den hele tiden. Innimellom vil man høre positive ting om seg selv, ingen har godt av å få sine feil opplyst hele tiden. Jeg tror heller ikke de har godt av å bli slått, for å være ærlig. Lenke til kommentar
Axes Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Så du lagde en stor løgn for at vi skal vite hva en ekte venn er? Vell, hadde du gjort det på den måten så tror jeg neppe kameraten din hadde pratet med deg. Hvis han vil prøve røyk, la han prøve. Ikke ditt problem, du kan selfølgelig fraråde han, men å bruke fysisk makt er overdrivelse. Det fører ikke til godt vennskap om personer skal bruke vold når det gjelder å fraråde dem ting og tang. Prøver du å vise at du er tøff eller noe? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 (endret) SteffyBoy. Dette handler ikke om å totalt kritisere. Men å rose en person i skyene hele tiden når alle veit at ikke alt er så bra er pinadø feil. Så klart skal man få høre positive ting. Men ingen har godt av å bare høre positive ting om seg selv. Axes. Nei, jeg lagde en løgn for å få frem et aktuellt tema. Om hva en virkelig venn er. Ja jeg har slått min venn en gang, men det var fordi han pælma en krydderskinke i trynet på meg. Jeg synes det kommer fram mange gode poeng. Men så er det idioter som ikke eier sans for kritikk å bare skriver for å skrive "Åååh gid, jeg ville aldri vært venn din kontroll frik". Det er bare idiotisk, FORTELL HVORFOR. Svaret er faan meg null verdt om det ikke ligger ved en begrunnelse. Endret 20. september 2006 av Neppe Lenke til kommentar
DNA Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Mange av venne mine går rundt å disser verandre hele tiden =/ Blir litt gal av det etterhvert, men som regel hvis de er frekke mot meg slår jeg knyttneven i magen dems (bare noen få ganger), da skjønner de hva de har gjort. Men har jo også noen snille venner som aldri er frekke mot andre, og er ganske hyggelige. Sier sefølgelig i fra hvis noen sitter for mye forand pc, men vil de høre?... Nei! Så har gitt opp på noen. Endret 20. september 2006 av DNA=) Lenke til kommentar
Axes Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Mange av venne mine går rundt å disser verandre hele tiden =/ Blir litt gal av det etterhvert, men som regel hvis de er frekke mot meg slår jeg knyttneven i magen dems (bare noen få ganger), da skjønner de hva de har gjort. Men har jo også noen snille venner som aldri er frekke mot andre, og er ganske hyggelige. 6902780[/snapback] Ikke bruk vold. Fører bare til dårligere vennskap enn det det allerede er. Hvis dem virkelig ikke hører så skriker du høyt til dem. Jeg har vell aldri slått kameratene mine tror jeg, hvis jeg ikke tar med fra 8års-alderen da. Endret 20. september 2006 av Axes Lenke til kommentar
DNA Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Mange av venne mine går rundt å disser verandre hele tiden =/ Blir litt gal av det etterhvert, men som regel hvis de er frekke mot meg slår jeg knyttneven i magen dems (bare noen få ganger), da skjønner de hva de har gjort. Men har jo også noen snille venner som aldri er frekke mot andre, og er ganske hyggelige. 6902780[/snapback] Ikke bruk vold. 6902786[/snapback] Vel, vet jeg ikke skal bruke vold men kan ikke noe for det. Blir så utrolig sur noen ganger. Men som sagt skjer bare noen ganger. Pleier som regel å slå dem litt i skuldern (ikke hardt), men som regel da skjønner de ikke en dritt. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Fine venner du har, DNA=), som du må gi juling for at de skal slutte å plage deg. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Fine venner du har, DNA=), som du må gi juling for at de skal slutte å plage deg. 6902815[/snapback] Nå plagerde ikke meg, men som regel går folk rundt å disser alle og enhver. Sån runndissing. Men er bare noen ganger, er ikke sån hele tiden :!: Endret 20. september 2006 av DNA=) Lenke til kommentar
applemania Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Jeg hadde aldri orket å ha venner som hele tiden kritiserte meg. Jeg har feil, jeg har akseptert dem, da kan de også gjøre det. Jeg trenger venner som trøster meg, ikke forteller meg om feilene mine. Jeg takler å høre sannheten, det betyr ikke at jeg vil høre den hele tiden. 6902741[/snapback] Jepp, er helt enig med deg der, var ikke slik jeg mente det. La meg gi deg et eksempel som illustrerer hva jeg mener. Dette har faktisk skjedd, og denne venninnen vil nå ikke snakke med meg fordi jeg er "altfor ærlig". Dette er ordrett slik samtalen utartet seg. Edit: Tok vekk samtalen da en lett kunne finne ut hvem denne venninnen var for de som kjenner oss begge, orker ikke enda mer drama rundt det. Endret 20. september 2006 av AnAnAs Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Fine venner du har, DNA=), som du må gi juling for at de skal slutte å plage deg. 6902815[/snapback] Nå plagerde ikke meg, men som regel går folk rundt å disser alle og enhver. 6902819[/snapback] Om vennene dine går å "disser" deg, hva enn nå det er. Så er det kanskje en idè å finne nye ? Lenke til kommentar
Axes Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Tror rett og slett alle ble litt påvirket av tråden, og skal derfor leke litt tøffe. "Jeg må slå til kameraten min fordi han plager meg ass". Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg ser at forholdet mitt med vennene mine, hvor vi snakker sammen, er venner, koser oss og sjeldent tyr til vold eller stygge ord, er annerledes enn folk flests forholdet til hverandre. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg skulle Oi, skal du plutselig gå mot meg nå? For å si det mildt, du er en kontrollfrik, uten at du vet det. 6902701[/snapback] Okei folkens. Hele historia er bare et prinsipp, det har ALDRI hent. Har sørget for å ha vitne på det i tilfelle det skulle gå for langt. Som sagt, det handler om prinsipper. Jeg synes TLZ påpeker det bra. 6902719[/snapback] Hvorfor skal du ha et vitne? Er jo bare å finne en på gata, spørre om han så at du slo noen. Han sa nei og bæng, du har et vitne som ikke har sett at dette har skjedd. Hvorfor lyve for å få frem et poeng? En venn lyver ikke. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Fine venner du har, DNA=), som du må gi juling for at de skal slutte å plage deg. 6902815[/snapback] Nå plagerde ikke meg, men som regel går folk rundt å disser alle og enhver. 6902819[/snapback] Om vennene dine går å "disser" deg, hva enn nå det er. Så er det kanskje en idè å finne nye ? 6902833[/snapback] Vel har noen bestevenner som ikke går rundt å disser hverandre, men nå gidder jeg ikke utlukke folk fordi de er føkka i hodet. Men ordentlig gode venner blir de aldri. Og Axes kan ikke si jeg ble påvirket av tråden. Men måtte inrømme at jeg kan slå hvis jeg blir sur da jeg så det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå