voüshvaggi fyrsten Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Jeg hørte at det er snakk om feilproduksjon på Creative Zen Micro og de skal sendes tilbake. Er det noen her som vet noe mer om det? Endret 1. oktober 2006 av voüshvaggi fyrsten Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Jeg hørte at det er snakk om feilproduksjon på Creative Zen Micro og de skal sendes tilbake. Er det noen her som vet noe mer om det? 6898976[/snapback] Zen micro eller zen micro photo det er snakk om her ? Og hvor har du hørt om det da. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Det var vell problemer mini jack inngangen på Zen Micro i starten. Dette problemet er fjernet for lenge siden. Har ikke hørt om noen probemer på Zen Micro Photo. Har denne selv, ble kjøpt ganske kort tid etter den kom ut, og jeg har ikke hatt et eneste problem med den. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
voüshvaggi fyrsten Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 Har liksom ikke hatt problemer med min Creative Zen Micro heller. Har hatt den i over et år og, men som du skrev med mini jacken har jeg litt problemer. Hvis jeg kommer bort i pluggen så mister jeg lyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå