skinnybones Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Hei Har nettopp bygget min første PC, og er veldig fornøyd med å ha fått til dette helt alene. Jeg har fått startet den opp, men først kommer det en svart skjerm hvor d står masse dr**t og spørsmål om jeg vil starte i safe mode eller vanlig osv osv. (Dere kjenner sikkert til det) Det som skjer er at jeg så vidt rekker å se windows-logoen med den loading bar'n under før den restarter av seg selv. jeg bruker den gamle hardisken min, og vil gjerne formatere denne. men skjønner ikke hvordan jeg skal gjøre dette nå :S Kan noen hjelpe meg? Delene jeg har kjøpt er: Asus M2n-e AMD 64x2 4200+ Radeon Sapphire x1900Gt Hiper 580W hvis jeg slår av auto restart står d: STOP: 0x0000007B (0xF79EB528, 0x00000034, 0x00000000, 0x00000000) Endret 20. september 2006 av skinnybones Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Har du satt inn den gamle disken med windows må du sikkert endre bott.ini fila vil jeg tro.. Feilmeldingen du får er sikkert et hardware problem. prøve å koble fra unødvendig hardware.. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Du kan ikke forvente at Windows starter siden du har byttet ut alt i maskina di. En slik Windows-installasjon vil mest sannsynlig ikke virke. Installer Windows på nytt, evnt. prøv å reparer og maskina di vil starte som normalt. Lenke til kommentar
skinnybones Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 jeg prøver å reinstallere windows har satt i CD'n, og satt cdrom som 1. prioritet, men ingenting skjer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå