Culpa Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 I forbindelse med et diskhavari har jeg kasert min C: hardisk. Har "reddet" (Dessverre ikke ghostet) mesteparten av filene over på D og har installert et XP der. Problemet mitt er at jeg gjerne vil at denne disken skal bli C: da mange av snarveiene til programer osb. peker mot nettopp C: Windows "nekter" meg å bytte bokstav på primærpartitionen. Noen som har noen tips. Eller er eneste mulighet å bytte ut alle snarveiene som leder mot C: med D:??? Lenke til kommentar
Smaug Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Har du prøved "Partition magic" Gjorde det selv en gang med den. Den ordner alle snarveiene slik at det meste skal fungere som før. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Jajamen. Partition Magic ordner biffen. Lenke til kommentar
Wotan Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 http://support.microsoft.com/default.aspx?...b;en-us;Q223188 Lenke til kommentar
Culpa Skrevet 31. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2002 Takk så meget, særlig til siste taler som gav med eksakt det jeg var ute etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå