Stinmaker Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Har en LCD tv på 40 tommer fra JVC , problemet mitt er at når jeg kobler til mitt bærbare så for jeg ikke noe bilde på skjermen, jeg trykker Fn +F4 for å aktivere ekstern skjerm,bildet på mitt bærbare forsvinner men ingen bilde på skjermen kommer. men den viser oppstartslogoen til windoes ved oppstart, men så fort windows påloggingsside kommer opp så forsvinner det. jeg har prøvd et annet kabel og et annet bærbar og samme feilen dukker opp. er det så enkelt som at skjermen har gått i stykker ? den er forresten bare 2 mnd gammel. Endret 20. september 2006 av Stinmaker Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Tror neppe det har å gjøre med at skjermen er "ødelagt". Så lenge du får opp oppstartslogoen så kan ting tyde på at det tuller seg til når windowsdriverne lastes inn. Prøv å google litt etter akkurat ditt oppsett, det er sikkert noen der ute som har hatt samme problemet. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Meget mulig at oppløsningen du har i windows er for stor til at skjermen kan vise det siden den viser bilde under oppstart, men ikke i windoes. Lenke til kommentar
Stinmaker Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Meget mulig at oppløsningen du har i windows er for stor til at skjermen kan vise det siden den viser bilde under oppstart, men ikke i windoes. 6899119[/snapback] Har prøvd å gå ned i oppløsningen , uten at det hjalp. har også prøvd med to forskjellige laptop-er. er i tvil om det er noe galt med lcd skjermen siden oppstartslogoen blir vist , med en gang windows kommer fram så er bildet borte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå