Po[wP]ow Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Hei.. Hmm.. Jeg lurer kjapt og enkelt bare på hvordan man tar opp lyd i Windows. Og med det mener jeg ta opp lyd f.eks. 10sek i en film, eller sang. Altså den lyden som går fra PCen og ut i høytallerene. Og jeg mener ikke å ta opp med microfon, da blir det dårlig kvalitet. Lenke til kommentar
mago Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 bruk Audiograbber http://www.dinside.no/php/art.php?id=100717 etter installasjon velg spill inn fra lydkortet kjør lyd/filmsnutt hvis ingen lydstyrke vises, trykk på mixer og hak av(marker) på wave og juster lydstyrke trykk på spill inn (man kan velge hvilket format lyd inspillinga skal ha i instillinger) Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 Nice Takk for svar. Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 trykk Strart-alle programmer-tilbehør-underholdning-lydinspilling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå