aurstad Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Jeg har et 3-com nettverkskort, men har selvsagt ikke noen cd/diskett med drivere. Da er spørsmålet å finne disse driverene på nettet.. -Jeg har googla, men uten spesielt resultat. -3COM's ellers gode side finner jeg ikke helt frem i. Jeg har søkt på både serial nummer og type, men uten å finne noe som passet. På kortet kan jeg lese: 3COM fast etherlink PCI 10/100baseT Ethernet Adapter Sn = 6BU27C936B Ae = 00A0247C936B Det jeg da lurer på er om det er noen som kan hjelpe meg finne drivere som passer til dette kortet?? Værsåsnill!?! Edit: jeg har prøvd noen "generic" 3com drivere, som 3COM 10/100 NIC drivers uten resultat. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Har du sett på www.driverguide.com og www.driverzone.com ? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Har innstalert kort fra 94, 97 og 99 alle drivere fant jeg og det var 10/100 mbit drivere så de finnes der... Xp skal ha en funksjon så du kan oppdatere driverne fra enhetsbehandling. Har ggjort dette og ms drivere funker kjempe bra. (bruker smc 6508tx switch). Lenke til kommentar
muffe Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Du burde finne driverene på 3com sine sider. Se på kortet om du finner et produktnummer (3cxxxx(-xx)). Ellers ligger driverene til ALLE nettverkskortene til 3com på sidene deres. Enda har jeg til gode å ikke finne en driver. Så det er bare å lete. Ellers er av og til at et kort kan opptre under to forskjellig navn, avhengig av BIOS, HK, CPU osv. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 31. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2002 Takker lasse Andrek! Fant en driver som fungerte på den siden du foreslo! Ja jeg prøvde og søke på serial nummeret på 3com sine sider men det var ingen drivere som passet vistnok! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå