Bowman Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) hei er nokk på tide å bytt ut min k700, så jeg lutre på og jeg skulle gå for k750.... er det andre tilg mellom tlefonene jeg trenger å tenk på enn dette?: - edge (kommer ikke til å bruke nettet så mye..) - minne kortet, (trenger ikke på starten, men vurderer ett 1gB kort...) - utsende (ikke så viktig) - PRIS (stor fordel for k750) - joystick.. (er vant md en ****** en fra k700 så overlever..) - musikk menyen.. (kan jo flashe til w800) kommer md mer hvis jeg kommer på mer senere... må dra til soken.. (starter 07.30 ) Endret 21. september 2006 av Bowman Lenke til kommentar
Bowman Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 hei er nokk på tide å bytt ut min k700, så jeg lutre på og jeg skulle gå for k750.... er det andre tilg mellom tlefonene jeg trenger å tenk på enn dette?: - edge (kommer ikke til å bruke nettet så mye..) - minne kortet, (trenger ikke på starten, men vurderer ett 1gB kort...) - utsende (ikke så viktig) - PRIS (stor fordel for k750) - joystick.. (er vant md en ****** en fra k700 så overlever..) - musikk menyen.. (kan jo flashe til w800) kommer md mer hvis jeg kommer på mer senere... må dra til soken.. (starter 07.30 ) 6898567[/snapback] kommer til å kjøpe k750 i nermeste fremtid.... (mista k700 en da jeg sykla... skjermen virker ikke ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå