Ustedalen Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Noen ganger har jeg foelelsen av at jeg er fanget i min egen kropp om jeg er under mye press, uten aa vite hva jeg skal gjore, begynner jeg aa omforme meg til den mer onde delen av meg. Jeg prover alltid aa slaass tilbake. Jeg vil ikke vaere ond. Jeg er ikke en ond person. Heldigvis klarer jeg aa slaass meg tilbake til den "normale" Jon, uansett hva det betyr. Dette er min forste foto manipulasjon noen sinne. Hver snill! Min vertssoster er model. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Kjempebra ide og motiv, men du burde gjøre noe med området der hodet var før. Det ser unaturlig hvitt/gult ut på veggen der hodet var. Gjøre veggen mørkere og mere "uryddig" akkurat på det stedet også, så blir det ikke så åpenlyst. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Meningen med bildet var aa faa det nogen lunne lyst rundt den "orginale" kroppen. Paa en maate fremheve at det er den gode, og ikke den onde siden av jenta. Men det burde kanskje vaert morkere der ja. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Skjønner tankegangen, men det første som slo meg var "ah han har bare flytta hodet over til speilet, for det er et unaturlig åpent område over skuldrene hennes". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå