Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Vel, noen av de peneste spillene til 360en (PGR3, Dead Rising, Table Tennis, m.fl.) går da flytende, så tror nok det ligger mye på utviklerene gitt - mange deadlines som de må rekke, og da kommer det halvferdige ting ut. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 keturagi har sakt at spill på ps3 vil kjøre i 1080P med 120FPS..så det så.. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 keturagi har sakt at spill på ps3 vil kjøre i 1080P med 120FPS..så det så.. 6901770[/snapback] 120fps kommer fra tiden da den skulle ha to HDMI-øutganger. Altså at den skulle kunne kjøre 60fps på to skjermer (til sammen 120fps). Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 keturagi har sakt at spill på ps3 vil kjøre i 1080P med 120FPS..så det så.. 6901770[/snapback] 120fps kommer fra tiden da den skulle ha to HDMI-øutganger. Altså at den skulle kunne kjøre 60fps på to skjermer (til sammen 120fps). 6901794[/snapback] Ja det hadde eg glemt. Ps3 r00ls,360 suxx0rz! Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Kva har Cell/PS3/Kutaragi med dette å gjere? Kay Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Kva har Cell/PS3/Kutaragi med dette å gjere? Kay 6901991[/snapback] Litt uskydlig spøk og morro er nødvendig om dagen her på forumet. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Litt uskydlig spøk og morro er nødvendig om dagen her på forumet. 6902001[/snapback] Jaudå, og det er ikkje det at eg tek det ille opp...men no ba vel trådstartar eksplisitt om at folk ikkje skulle trekke inn PS3 (truleg av frykt for at dette skal bli endå ein konsollkrig-tråd). Kay Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Andre konsoller blei vel strengt tatt dradd inn allerede ved post 15 elns. på forrige side. Men ja,spøkn er lagt til side fra meg ihvertfall. Carry on! Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Synes det er veldig bra at folk drar inn andre konsoller og sammenligner. Det virkelig setter ting i perspektiv og svarer på spørsmålet. Jeg hører mange sier at vi vil få det bedre med årene. Å det vil nok stemme til en viss grad. Da vi nå i neste genrasjon vil få vakre spill som flyter fint. men så kommer den neste genrasjonen spill etter det. Der det er om å gjøre å ha det enda større og enda bedre grafikk. aka San Andreas effekten. Noe som gjør at vi får noe som ser meget meget vakkert ut. Men tyner konsollen mer en den takler og man ender igjen opp med det samme man hadde i starten. Å at folk flest ikke bryr seg om framerate er kanskje å ta litt i. De fleste legger merke til det. Men lar det bare være. Slik som meg. Nyte hvert sekund av Oblivion. Men hadde gjerne sett en versjon som gikk helt glatt. Det ville gitt det enda en bedre karakter på min skala. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Er fornøyd med dagens framerate på de fleste spillene til X360. NFS:MW var helt ubruklig på min gamle X360. Vet ikke om det er kommet en patch eller noe, men sånne framerate problemer skal ikke en konsoll ha Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Altså hvor er disse framedroppene dere sankker om? Jeg kan aldri husket å bli plaget noe nevneverdig av det på min 360? Kan noen si meg hvordan jeg kan få oblivion til å hakke? Det eneste jeg kan si at jeg har lagt merke til er når maskinen laster inn nytt område når jeg er ute og går, men det er jo rett ikke ofte og varer bare et eller to små sekund... Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Er ikke alle som legger like godt merke til framerate drops... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Er ikke alle som legger like godt merke til framerate drops... 6902267[/snapback] De er heldige Lenke til kommentar
freke Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Er ikke alle som legger like godt merke til framerate drops... 6902267[/snapback] De er heldige 6902280[/snapback] Ett og annet framedrop er virkelig ikke så krise for et spill synes jeg. Bare det ikke blir for ille. Lastet ned demoen til GTR2 her om dagen, og det var ikke så gøy. Kommer inn i en sving, grei kontroll (kjører på simulator setting), og plutselig finner pc'n ut at det er på tide å hente inn igjen alle framene den har somlet med. Ai ai ai. Da blir det uspillbart. (Men sikkert min egen feil, siden jeg godt kan skru ned litt eye candy og få det bedre.) Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Altså hvor er disse framedroppene dere sankker om? Jeg kan aldri husket å bli plaget noe nevneverdig av det på min 360? Kan noen si meg hvordan jeg kan få oblivion til å hakke? Det eneste jeg kan si at jeg har lagt merke til er når maskinen laster inn nytt område når jeg er ute og går, men det er jo rett ikke ofte og varer bare et eller to små sekund... 6902151[/snapback] viss du ikke merker det i oblivion så er det nok noe galt med hvordan øynene dine er connected med hjernen. For det er utrolig plagsomt når man går ute i villmarken og alt bare stopper opp for så å begynne igjen. Ellers går det relatvit greit. Med untak av at du rir. Som gjør at du kommer i frameratehelvete. Men fremdeles et meget bra spill. NFS er spillbart men frameraten er ganske så ubrukelig. Tenker den ligger på en jevn 24 fps noe som fynker på film men ikke på spill. Jeg har aldri vært en som har stått langt fremme i fps korstogene. Jeg lever godt med 30fps. Men da må det holde det. Å av en konsoll så tror jeg nesten man kan kreve det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 ke merker det i oblivion så er det nok noe galt med hvordan øynene dine er connected med hjernen. For det er utrolig plagsomt når man går ute i villmarken og alt bare stopper opp for så å begynne igjen. Ellers går det relatvit greit. Med untak av at du rir. Som gjør at du kommer i frameratehelvete. 6902375[/snapback] Altså jeg merker jo et lite sekund med hakking når den laster inn nytt område når man er ute å går, men det skjer jo så sjeldent at jeg vil ikke kalle det et problem. Morrowind gjør det vel på akkuratt samme måte. Framdroppen skyldes jo at den må laste inn ny data fra dvd eller HDD. Man holder jo ikke akkuratt på med noe viktig når dette skjer. Det er når slikt skjer mens jeg holder på å "time" et angrep eller en (vanskelig) sving i et bilspill o.l. at jeg vil kalle framedrops for et problem, da resultatet altid ender med at man misser det man prøvde på. For øvrig synes jeg du burde være forsiktig med personuttalesene dine, synes den var på grensen til det fornærmende. Du vet abslutt ikke noe om den du prater med nå, og for alt du vet kunne jeg vært halveis blind... NFS:MW har jeg ikke spilt, har aldri likt serien... Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 ke merker det i oblivion så er det nok noe galt med hvordan øynene dine er connected med hjernen. For det er utrolig plagsomt når man går ute i villmarken og alt bare stopper opp for så å begynne igjen. Ellers går det relatvit greit. Med untak av at du rir. Som gjør at du kommer i frameratehelvete. 6902375[/snapback] Altså jeg merker jo et lite sekund med hakking når den laster inn nytt område når man er ute å går, men det skjer jo så sjeldent at jeg vil ikke kalle det et problem. Morrowind gjør det vel på akkuratt samme måte. Framdroppen skyldes jo at den må laste inn ny data fra dvd eller HDD. Man holder jo ikke akkuratt på med noe viktig når dette skjer. Det er når slikt skjer mens jeg holder på å "time" et angrep eller en (vanskelig) sving i et bilspill o.l. at jeg vil kalle framedrops for et problem, da resultatet altid ender med at man misser det man prøvde på. For øvrig synes jeg du burde være forsiktig med personuttalesene dine, synes den var på grensen til det fornærmende. Du vet abslutt ikke noe om den du prater med nå, og for alt du vet kunne jeg vært halveis blind... NFS:MW har jeg ikke spilt, har aldri likt serien... 6902531[/snapback] Viss jeg fornærmet det så beklager jeg det. Skal passe mer på i fremtiden. jeg kan være litt kvass i kantene Men jeg vet det er pga det laster nye områder. Men det ødelegger alikevell litt av helhetsintrykket. Selv om det ikke er i kamsekvenser eller noe. Men jeg liker veldig godt å ta en liten spasertur i betestas fri natur. Å når det da skal laste om igjen og omigjenn så er det ganske frystrerende. Øddeleger noe av illusjonen spillet har. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 keturagi har sakt at spill på ps3 vil kjøre i 1080P med 120FPS..så det så.. 6901770[/snapback] So? PÅ Xbox 360 kjøpte jeg nylig Test Drive: Unlimited, og jaggu med har ikke de fått til "real time gear change". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Viss jeg fornærmet det så beklager jeg det. Skal passe mer på i fremtiden. jeg kan være litt kvass i kantene Men jeg vet det er pga det laster nye områder. Men det ødelegger alikevell litt av helhetsintrykket. Selv om det ikke er i kamsekvenser eller noe. Men jeg liker veldig godt å ta en liten spasertur i betestas fri natur. Å når det da skal laste om igjen og omigjenn så er det ganske frystrerende. Øddeleger noe av illusjonen spillet har. 6903147[/snapback] Altså, du fornærmet meg ikke (øynene miner er helt toppers), så slipper du å eventuelt bekymre deg over det. Ville bare påpeke at du valgte litt sterke ord, noe man burde være forsiktig med når man snakker med helt ukjente personer man ikke vet noe om. Jeg skal ikke påstå at du er noe versting eller noe slikt, men siden du adresserte meg ligger det i min natur å svare tilbake på denne måten, og håper du tar til deg kritikken på en konstruktiv måte og at vi på den måten forhindrer at du eventuelt skulle såre noen andre. Nok om det Angående denne hakkigen ser det bare ut til at vi har forskjellig toleransenivå. Du irritererer deg over denne hakkingen i Oblivion, en subjektiv mening, og jeg gjør det ikke, like subjektivt såklart. Det er tross alt ikke noe som er unikt for Oblivion, men er til stede i mange spill i en eller annen form. I Metriod Prime for eksempel må man ofte stoppe opp og vente en stund før døra åpner seg, det henger naturlivis med at konsollen må laste inn området innenfor døren først. At det kan unngås har ikke så altfor mye med saken synes jeg når det er så vanlig som det er. Framedrops under en action-sekvens eller noe lignende er noe helt annet. Endret 20. september 2006 av qoutor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå