grønnsak1337 Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Jeg har problemer med å finne en slik ti-83+ datakabel . Har nå lett i mangen norske nettbutikker, en bokhandel, 2 sånne papirbutikker og kontorer greier men ingen hadde den kabelen jeg var på jakt etter. Ledningen jeg trenger gjør at jeg kan kople kalkulatoren til pcen slik jeg kan få overført programmer. Takk for hjelpen vis noen finner en slik ledning eller har en å selge til meg. Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Jeg har problemer med å finne en slik ti-83+ datakabel . Har nå lett i mangen norske nettbutikker, en bokhandel, 2 sånne papirbutikker og kontorer greier men ingen hadde den kabelen jeg var på jakt etter. Ledningen jeg trenger gjør at jeg kan kople kalkulatoren til pcen slik jeg kan få overført programmer.Takk for hjelpen vis noen finner en slik ledning eller har en å selge til meg. 6898367[/snapback] Hei, jeg jobber på Papyrus i Oslo, og vi har den ihvertfall på lager. Blir vi utsolgt, så skaffer vi. Lenke til kommentar
andm Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Bokhandlere så vel som de fleste andre butikker som skulle selge en slik kabel, bestiller en til deg hvis du ber om det, vil jeg tro. Så sant du bare gikk innom og spurte hvorvidt de hadde varen eller ikke, kan du ikke forvente at de skaffer kabelen helt automatisk. Spør dem – det kan ikke skade. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå