Tore Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Er picasa så bra som de skal ha det til eller har det en del buggs..? Etter 30sek etter installasjon så treffer jeg på Fatal Error, vistnok en .bmp bildefil som gjør det... Slette den så kommer samme tullet på neste .bmp... Så jeg har ikke helt kommet igang enda kan man si... Noen som anbefaler noe annet bedre...? Jeg leter etter - Meget god organisering av bilder... - kjappt program som man kan bruke uten å vente på evige lastetider osv.. - gjerne enkel kommentering og rating for meg selv... - ikke noe must at det skal være redigeringsmuligheter som det er i picasa2, viktigste er organiseringen.. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 (endret) http://picasa.google.com/support/bin/answe...7255&topic=1144 Men det er så mange, fortsatt ikke fått "isolert" ut alle, og nå har *.jpg begynt å komme som error... Har også reinstallert med avslått antivirus... EDIT: å nå, utrolig nok hver eneste .psd fil... *Uninstall* Endret 19. september 2006 av Scorpioen84 Lenke til kommentar
stoebakk Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg har ikke hatt noen problemer med Picasa, og har brukt det ganske lenge nå...kanskje har jeg bare hatt flaks? Det jeg liker aller best med Picasa er visningen av .RAW-filer. Mens jeg tidligere måtte skyte RAW+JPG for å få forhåndsvist bildene, holder det nå med bare RAW - siden jeg får studert bildene i Picasa før konvertering Lenke til kommentar
Tore Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Jeg hører også at Picasa er meget bra, å det jeg har sett av printscreens så er det utrolig oversiktelig også... Så skulle veldig gjerne sett det fungerte......... Lenke til kommentar
Tore Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 Sitter på den bærbare nå, med mye de samme filene som på den stasjonære, men her går alle bildene og filmene glatt inn i picasa og programet fungerer... Men det hjelper jo ikke så veldig siden det er den stasjonære som er redigerings & lagrings pc... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå