Gå til innhold

XBOX 360 Live Gratis!

andypandy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hmm høres skummelt ut..

6898081[/snapback]

http://news.teamxbox.com/xbox/11705/Europe...Xbox-Live-Gold/ les der! ;) Fungerer her ihvertfall!

6898095[/snapback]

''Min gamertag er Mr Playboy87 såeh, hehe kanskje noen vil spille?''

var nå mere det her jeg reagerte på da.. Så har du bilde av en gris også... :!:

6898101[/snapback]

hehe skjønner godt hva du mener, liker det ikke selv, et resultat av utagerende festing! :p Hehe.. Men så er det det at man må betale for og endre, og det har jeg ikke fått gjort enda :/

Lenke til kommentar
Det er bare å plugge inn nettet i x-boxen, så er man klar?

6898119[/snapback]

Jepp, Silver abbonementet blir oppgradert til Gold! ;)

6898123[/snapback]

Men jeg har ikke noe abb. i det hele tatt nå...

6898133[/snapback]

Det kan kanskje virke litt misvisende. Men dette gjelder Xbox 360, der alle har et Xbox Live Silver Membership. Og dette blir da oppgradert til Gold Membership som gjør spilling over Live mulig! Og enkelte andre fordeler også..

Lenke til kommentar
Bare lurer jeg... er det GOLD allerede nå? skulle tro slusene åpnet 01.00 norsk tid, da vi er 1 time foran UK

Uansett har alle tøffe gutter og jenter Gold fra før :D

6898152[/snapback]

Ja for jeg har silver fortsatt. Har ikke endra enda.. Mitt 3 måneders gikk ut for 5 dager siden og da er det smart å dra nytte av denne fri uka før jeg tegner nye månender..

Lenke til kommentar
Bare lurer jeg... er det GOLD allerede nå? skulle tro slusene åpnet 01.00 norsk tid, da vi er 1 time foran UK

Uansett har alle tøffe gutter og jenter Gold fra før :D

6898152[/snapback]

Ja for jeg har silver fortsatt. Har ikke endra enda.. Mitt 3 måneders gikk ut for 5 dager siden og da er det smart å dra nytte av denne fri uka før jeg tegner nye månender..

6898166[/snapback]

Får du ikke spilt online? :hmm:

Lenke til kommentar
Nei den er fortsatt silver !  :hrm:

6898195[/snapback]

Merkelig, prøv og start en online session da. Se om det fungerer, for det er rimelig rart når det fungerer her, og vi har da ikke forskjellige tidssoner i norge har vi det? :p hehe

6898203[/snapback]

Det vil fortsatt se ut som du og silver.. Men prøver du og spille et spill online så fungerer det.

Lenke til kommentar
Nei den er fortsatt silver !  :hrm:

6898195[/snapback]

Merkelig, prøv og start en online session da. Se om det fungerer, for det er rimelig rart når det fungerer her, og vi har da ikke forskjellige tidssoner i norge har vi det? :p hehe

6898203[/snapback]

Det vil fortsatt se ut som du og silver.. Men prøver du og spille et spill online så fungerer det.

6898314[/snapback]

ja har spillt nå.. Den er fortsatt silver, men det går an å spille..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...