Gå til innhold

Burning Crusade Druid Talents/skills


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Shhh.. its a secret..

 

Neida, må holde meg oppdatert på hva som skjer utenfor IRL også. Har grusomt lyst å begynne når BC kommer, men har ingen problemer med å holde meg ute av WoW til da. Dessuten så ser det ut som om druid blir skikkelig artig å spille i BC. Håper bare at vi blir litt fryktet også, ikke bare en klasse som klarer å komme seg unna fighten i 50% av tilfellene, og dør i de resterende, men også en fryktet klasse..

 

Er litt RP over hele greia, kommer flyvende som stormcrow, lander mykt og hopper rett inn i prowl, lister oss bak og BANG stunlocker hvem som helst rett ned..

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke helt hvorfor "alle" er så happy for flight form. Jeg regner med at dere har lagt merke til at det er 3 sec cast på den?

Skal si meg enig at den sikkert er artig og bra 68-69, men etter det er det jo så godt som en bortkastet spell. Eneste bruken når man blir lvl 70 er, cyclone and fly istedet for root and run som i dag.

Og hvis blizz gjør dette pga lore burde vel flight form vært tilgjengelig andre steder enn outland.

Gi oss heller, ikke bare heller, også +healing does +dmg i balance form. Den hadde vært fin.

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke helt hvorfor "alle" er så happy for flight form. Jeg regner med at dere har lagt merke til at det er 3 sec cast på den?

Skal si meg enig at den sikkert er artig og bra 68-69, men etter det er det jo så godt som en bortkastet spell. Eneste bruken når man blir lvl 70 er, cyclone and fly istedet for root and run som i dag.

Og hvis blizz gjør dette pga lore burde vel flight form vært tilgjengelig andre steder enn outland.

Gi oss heller, ikke bare heller, også +healing does +dmg i balance form. Den hadde vært fin.

6948082[/snapback]

Om du kanskje ikke liker effektiviteten til den, må du tenke på at det er en såppass unik spell at den virkelig er en forbedring.

 

Flightform og flyvende mounts blir ikke tilgjengelig andre steder på grunn av at Azeroth ikke er designet for det. Det krevdes visst så uendelig mange timer å redesigne Azeroth slik at man kan kunne fly uten å se masse graph bugs at det ikke var verdt det.

 

Edit:

Og det er forsåvidt instant cast; http://wow-europe.com/en/info/underdev/bur...uid/spells.html "Requires Level 68

498 Mana

Instant cast"

Endret av Superslask
Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke helt hvorfor "alle" er så happy for flight form. Jeg regner med at dere har lagt merke til at det er 3 sec cast på den?

Skal si meg enig at den sikkert er artig og bra 68-69, men etter det er det jo så godt som en bortkastet spell. Eneste bruken når man blir lvl 70 er, cyclone and fly istedet for root and run som i dag.

Og hvis blizz gjør dette pga lore burde vel flight form vært tilgjengelig andre steder enn outland.

Gi oss heller, ikke bare heller, også +healing does +dmg i balance form. Den hadde vært fin.

6948082[/snapback]

Om du kanskje ikke liker effektiviteten til den, må du tenke på at det er en såppass unik spell at den virkelig er en forbedring.

 

Flightform og flyvende mounts blir ikke tilgjengelig andre steder på grunn av at Azeroth ikke er designet for det. Det krevdes visst så uendelig mange timer å redesigne Azeroth slik at man kan kunne fly uten å se masse graph bugs at det ikke var verdt det.

 

Edit:

Og det er forsåvidt instant cast; http://wow-europe.com/en/info/underdev/bur...uid/spells.html "Requires Level 68

498 Mana

Instant cast"

6948318[/snapback]

 

 

Ser nå at den står til "instant cast". Den gjorde ikke det i går når spellsene ble introdusert. Blizzard har nok korrigert det. My bad å ikke sjekke i dag.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
En ny vending? Blizzard forum post

Hvis dette gjennomføres er flight form totalt bortkastet. Flight form vil ikke ha noen, overhodet ikke noen nyttige bruksområder.

Lore messig er jo flight form korrekt, men dette tar jo kun opp en verdifull "BC ny spell" slot.

Nå skal jeg ikke ta sorgen på forskudd, men dette er latterlig!

7025989[/snapback]

 

Ja, det er jo latterlig at druids ikke kan bruke flight form, fly 50yds rett opp og stikke av uansett motstander. :roll:

Lenke til kommentar

Tja, en ting vil den gi oss:

Blizzard har sagt at flightformen skal være like rask som vanlig flying mount. Med andre ord så slipper vi å kjøpe oss mount, og jeg tipper vi sparer en del penger der.

Det vil si at vi får flying mount 2 levler før resten, en billigere måte å fly på, og en mye kulere..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...