vinduspusser Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Hei jeg leter etter en IC som heter TDA1524 så lurer jeg på hvor jeg kan få kjøpt denne. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Obix Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 (endret) Hei jeg leter etter en IC som heter TDA1524 så lurer jeg på hvor jeg kan få kjøpt denne. Takk for hjelpen! 6897809[/snapback] Har kjøpt masse komponenter fra Digikey og ser at de har denne delen på lager. Det eneste som er problemet er at den vil bli ganske dyr med gebyrer og frakt hvis du kun skal ha 1 stk. Har ikke hatt noe problemer med leveransen fra dette selskapet og pakken blir levert med UPS ekspress i løpet av 5 - 7 dager. Endret 19. september 2006 av Obix Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Be din radio-TV-reperatør bestille denne for deg fra f.eks Bleken. Er vel heller ikke usannsynlig at de har den i sortimentet sitt selv. Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Da jeg søkte etter "TDA1524" hos www.datasheetcatalog.com fant jeg ut at dette er en volumkontrollerkrets. Det er med andre ord ikke en standardkrets, og derfor MÅ du skaffe den som reservedel gjennom et verksted som har avtale med diverse leverandører. Lenke til kommentar
Makofoed Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Hei, Jeg jobber som radio&tv rep. Jeg kan bestille denne delen fra bleken til deg. Let me know, Mvh Magnus EDIT: Den koster 30kr pluss mva. Da får du den til innpris. Endret 20. september 2006 av Makofoed Lenke til kommentar
vinduspusser Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 Ja det høres kjempe bra ut, men det er læreren min som skal ha de så hvis du sender meg mailen din. så sender han deg en mail, han vil gjerne bestillle 10stk. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 ...men det er læreren min som skal ha de...Hvis det er i skolesammenheng, så kan vel skolen registrere seg direkte hos Bleken selv. Lenke til kommentar
vinduspusser Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 ja han skulle gjøre det, men han sa det kunne ta litt lang tid...men hva er kriteriene for å registrere seg der da? og hvor lang tid vill d ta? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå