gtpassat Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Heisann, er det noen som har noen tips på hvordan å vise jpg/bilder på tv'en over s-video? Å se film er ikke noe problem men når jeg cloner skjermen og prøver å vise bilder på tv'en så kommer ikke hele bildet med Har prøvd å stille så godt jeg kan men får det ikke bra, er det noe program som viser bilder i fullskjerm slik som video'er blir vist? Har 7600gt kort og ett 32 widescreen tv Lenke til kommentar
Changis Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 hvilke opploesninger bruker du? Lenke til kommentar
gtpassat Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Den låser seg på 1024*768. Lenke til kommentar
Changis Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 hvordan har du stilt in tv ut da? som skjerm 2 eller som klone? Lenke til kommentar
gtpassat Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 hvordan har du stilt in tv ut da? som skjerm 2 eller som klone? 6901610[/snapback] Når jeg kjører dualview så får jeg kun vist film men som clone blir bilde som sagt for stort skal ikke være lett dette her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå