vinduspusser Skrevet 19. september 2006 Rapporter Del Skrevet 19. september 2006 (endret) Hei jeg lurer på hvor jeg kan få tak i blokkdiagram for Hi-Fi AMPLIFIER 60 W. Jeg fikk den fra Smartkit. Men nå leter jeg etter blokkdiagramet. altså et bilde over kretsen slik den er på kretskortet. kan også nevne det hvis du veit om noen generelle sider med blokkdiagramer. takk for hjelpen! Endret 19. september 2006 av vinduspusser Lenke til kommentar
Dr_VingTor Skrevet 20. september 2006 Rapporter Del Skrevet 20. september 2006 slik som dette du mener? http://www.smartkit.dk/Kits/imgs/ed/1033D.GIF Lenke til kommentar
vinduspusser Skrevet 20. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. september 2006 nei det er ikke slik kretsen ser ut på kortet. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 20. september 2006 Rapporter Del Skrevet 20. september 2006 Du ønsker komponentplasseringen med andre ord eller silketrykket som noen også kaller det. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 20. september 2006 Rapporter Del Skrevet 20. september 2006 kan også nevne det hvis du veit om noen generelle sider med blokkdiagramer. 6897676[/snapback] Min gamle Nikko 70W forsterker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå