CurSe Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Har tenkt å kjøpe meg noen musikkrelaterte klær, men har fremdeles til gode å finne en butikk her til lands med et bra utvalg. Snublet tilfeldigvis innom Nuclear Blast sin nettside og her fant jeg flere godbiter som jeg kunne tenkt meg. Ble ikke så veldig klok av å lese betingelsene de har, så her håper jeg at de med erfaring spytter inn litt informasjon Lenke til kommentar
immortal_soul Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Har ikke handlet der selv, men jeg tror du må ta kopi av visa-kortet ditt, og sende det til NB.. Jeg hadde tenkt å handle selv, helt til jeg las det. Merkelige greier.. Lenke til kommentar
Equiox Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg har aldri prøvd NB, men jeg har veldig god erfaing med Plastic Head Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Har ikke handlet der selv, men jeg tror du må ta kopi av visa-kortet ditt, og sende det til NB..Jeg hadde tenkt å handle selv, helt til jeg las det. Merkelige greier.. 6900393[/snapback] Er fler som bruker den metoden, kanskje litt tungvint for mange, men det er fortsatt en metode som brukes. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Nuclear Blast er et relativt stort og etablert plateselskap så jeg vil tro at de er trygge. I tillegg tror jeg både Tyskland og EU er greie på forbrukerrettigheter som noe skal være galt. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 bumper denne tråden jeg, så jeg slepper å lage en ny Noen som har bestillt ifra Nuclear Blast? Har tenkt å bestille noe klær derifra, så jeg lurer på om noen har erfaringer derifra? Leverings tid osv Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Bestilte noe klær derifra for noen år siden. Fikk pakken etter 3-4 uker, grunnet toll og sånt. Ikke noe lureri etter det jeg husker. Får også en umasse klistremerker og hefter med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Feilpostet? Huh? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Butikker og verksteder (data) *host* *Host* Hvis de ikke selger Geigerteller der så er jeg ikke intressert.... Endret 12. november 2008 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Essa. La ikke merke til det engang jeg. Over 2 år siden den var postet, så kanskje på tide at noen flytter den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå