Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

125 ccm råest lyd?

even4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du får nok bare med 2-takter. Kjøp deg Husqvarna CR 125 (Halvt enduro, motor = Cross. Dreving = Enduro). Det er egentlig en crosser med 41hk, men plomberer du, skifter bremser, dekk og muligens noe mer småtteri så kan du registrere. Så tar du ut plomberingsannlegget og vips så har du en 125lett mc med 41hk. :)

Lenke til kommentar

Han må vel ha WR125. CR er cross-utgaven uten lys etc. WR har samme motor, bare litt annen giring (beregnet for vei/enduro) samt at den har alt av lys og elektrisk ferdig. Ellers har man WRE125 som jeg mener er en daffere versjon av WR125.

Lyden i disse er som i crossere. Selvfølgelig noe daffere når de er sperra. Ellers finnes det jo drøssevis av 4-takts 125-ere.

Lenke til kommentar

Selv har jeg nå en Husqvarna WRE, og det er riktig at dette er en daffere versjon av WR ( kun 28mm gasser vs WR sine 38, pluss at portinga er litt annerledes. ) Men jeg kan faen skrive under på at lyden er GROM, jeg har satt på et "DEP" effektannlegg, og den lyden er syk. Når du kommer over turtallskicket er ikke dette en slapp moped du hører nei. Sånn som mange lett-mc sliter med, f.eks Yamaha DTR med DEP annlegg er som å høre en moped. Det er ikke husky eller evt KTM. Her får du crosser lyden, som er ufattelig kul! :)

Lenke til kommentar

KTM og husqvarna :love:

tenker ikke på 2-taktere når folk spør om rå/grom lyd osv :p

men KTM og husqvarna er til og få frysninger av :love:

even4: er jo org skilltoppheng da!?

tviler på at politiet gir deg no bot da..

Endret av ssswopp
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...