Tumbleweed Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 (endret) Og derfor må jeg jo få anbefale Anders Bortnes "Et Bra Band" til alle forumister som driver med, eller har drevet i band. (og alle andre musikkinteresserte selvsagt) Er bare halvveis i boka, men kjenner meg igjen i omtrent alle tildragelsene så langt. Dette er en upretensiøs og velskrevet roman med referanser til det meste som kan settes i forbindelse med å være med i et ungt, lovende band på terskelen til et eller annet. (er som sagt bare halvveis enda) Les! (og jeg vet at dette kanskje helst hører hjemme i "bøker"-kategorien, men siden den handler om band, musikk, instrumenter etc etc, postet jeg også her.) Edit: Glemte å nevne at så langt er handlinga lagt til Bergen..... Endret 19. september 2006 av Tumbleweed Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Ja.. Så vet vi det. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Jeg skal no hvertfall kjekke den ut etter jeg er ferdig med boken jeg holder på med(schvær motherfucker med navnet The Black Jewels). Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Skal vi nå se om biblioteket har denne godsaken, så setter jeg meg i lesestolen/tv-stolen/stolen generelt og leser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå