S1rre Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Jeg har tenkt å kjøre en skikkelig hard uke med Creatin(30-60g per dag) og 6-10 liter vann hver dag. Jeg er ikke direkte stor, veier bare ca 65 kg. Så det jeg lurer på om hvor mye vann tror dere at jeg legger på meg om jeg tar disse dosene i en uke(skal trene selvgølgelig, tar å Carbo Fuel och Proteiner). Lenke til kommentar
Brian Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 (endret) Jeg har tenkt å kjøre en skikkelig hard uke med Creatin(30-60g per dag) og 6-10 liter vann hver dag. Jeg er ikke direkte stor, veier bare ca 65 kg. Så det jeg lurer på om hvor mye vann tror dere at jeg legger på meg om jeg tar disse dosene i en uke(skal trene selvgølgelig, tar å Carbo Fuel och Proteiner). 6897286[/snapback] hvor gammel er du da? jeg er selv bare 56kg edit: så i profilen din at du var 17år, samme som meg spis mye mat, spis flere ganger om dagen spis, spis så legger du på deg. Endret 19. september 2006 av Brian_N Lenke til kommentar
S1rre Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 Jeg er 17 år.. Har trent i 4 mnd(bare hjemme trening), og bare lagt på meg skuffende 3-4kg : / Lenke til kommentar
Brian Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Jeg er 17 år.. Har trent i 4 mnd(bare hjemme trening), og bare lagt på meg skuffende 3-4kg : / 6897338[/snapback] er jo ikke lite med 65kg som 17år da. Lenke til kommentar
S1rre Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 Jeg er 183 høy, og får høre at jeg burde veie over 70 kg.. Så jeg vil prøve å se om jeg får noe mer "maskuline" muskler ved å ta über dose kreatin.. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Er bare trening som funker, ved kreatin bruk binder musklene opp mere vann i musklene under bruket, men etterpå forsvinner vannet. Så det har igrunn ikke noe for seg å bruke kreatin utenom hvis du føler du trenger å yte mer under trening. Lenke til kommentar
S1rre Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 hmm.. Jeg har hørt at man holder på vannet så lenge man fortsetter med creatinen?.. Og hva er dette med at man kan få 15 kg med vann på noen uker, da må det jo se litt anderledes ut på kroppen vell?.. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 er jo ikke lite med 65kg som 17år da. 6897347[/snapback] Jo. Vet det er veldig mange som veier det, men hvis man trener, og skal bygge muskler, så er ikke 65kg så veldig mye. Så fremt man ikke er 150cm høy, da. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Ville heller satsa på å spise masse hvis du skal gå opp i vekt. Bruk Weightgainer i stedet for Kreatin, hvis du ikke klarer å få i deg nok mat på gamlemåten. Å pumpe i seg kreatin vil nok ikke gi varig høy vekt ... Lenke til kommentar
S1rre Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Selvfølgelig skal jeg spise en del, jeg tar masse whey proteriner og Carbs i de dagene jeg trener. MEN, dette er bare noe jeg vil teste og lurer på om noen har prøvd det før?. Og teoretisk sett, så skal jeg klare å holde vekteen på 15 kg vann(om jeg kommer såpass høyt) om jeg propper i meg like mye creatin og vann som de dagene jeg begynt med det. Men om man slutter, da pisser man nok godt ei uke framover.. Lenke til kommentar
Cozzie Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Hvis du klarer å legge på deg 15 kg ekstra vann på en kreatinkur, da er jeg kraftig imponert. Jeg klarte å øke 5-6 kg toppen på en god kur, men de forsvant rimelig fort etter man avsluttet inntaket. Da drakk jeg seriøst mye vann og. Vanligvis har jeg ikke økt mer enn 2-3 kg. Men det kan jo være svært variabelt fra person til person. Men 15 kg? No way. Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Tror heller ikke 15kg kommer til å skje, samme hvor mye vann man drikker. Det er et maksimum det er mulig å fylle cellene med vann, og denne kommer til å toppe seg ganske fort. Om du bare veier 70kg, vil jeg neppe tro du klarer fylle musklene med 15kg vann, men kanskje en 4-5kg totalt. Får bare trene hardt og få i deg mye næring så går det vel oppover etterhvert. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Jeg er 183 høy, og får høre at jeg burde veie over 70 kg.. Så jeg vil prøve å se om jeg får noe mer "maskuline" muskler ved å ta über dose kreatin.. 6897358[/snapback] Det er ett par stoffer som du kan få den effekten ved meget kort tids bruk, ikke overraskende er samtlige av disse ulovlige. Du har trent hvor lenge sa du ? 4mnd ? Det er EKSTREMT kort tid i mine øyne. Vent med å sutre til du har trent vekter i ett år eller to. For all del ta kreatinkuren, kanskje du legger på deg 3-4 kg. Men det har INGENTING for seg å kjøre i seg enorme doser kreatin. Muskler tar til seg en viss mengde kreatin, etter det.. Så er det full stopp, da tar de opp en liten dose hver dag. Les mer om kreatin og hvordan det virker på iform.no o.l fora, før du kjører i deg alt for mye helt unødvendig. Det tar LANG tid å bygge muskler, gjerne flere år. Du burde heller konsentrere deg om å løfte og å spise riktig (få i deg nok mat) enn å peise på med en über kreatinkur som kommer til å hjelpe deg ekstremt lite. Husk, du øker mer på å løfte feil og å spise riktig, enn du vil gjøre på å løfte rikig og spise feil. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 creatine er ikke the way to go om du vil jegge på deg muskler. et bedre alternativ ville være å spise mere målrettet for å legge på seg. altså mye proteinrik mat samt mye karbohydrater. kanskje slenge inn en gainershake i ny og ne. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Du kan jo stikke innom den sunne slanketråden å låne noen kilo av oss med det motsatte problemet :!: Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Jeg har bestillt kreatin. Jeg forventer ikke nødvendigvis å få så veldig mye ut av det, men når jeg først skal prøve å bli sterkere og større vil jeg gjøre det mest mulig effektivt, uten bruk av ulovlige midler, that is. Lenke til kommentar
trytowin Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Kreatin er utvilsomt bra. Bruker du kreatin over tid legger du på deg mer muskler enn det du ellers ville gjort. Det er et udiskutabelt faktum. Om det er verdt det i kroner og øre får jo bli opp til den enkelte å bestemme. Noe vidundermiddel er det ikke. Et godt supplement i en ellers bra trening- og kostprotokoll ABSOLUTT. Jeg anbefaler heller at du søker å få i deg omlag 2400-2500 kalorier per dag fordelt slik: 200g protein, 250g karb, 70g fett - Spis mesteparten av karben på morgenen og etter treningsøkter. Husk at dette bare er starten. Dersom du er skikkelig seriøs så ta utgangspunkt i kroppsvekten din hele tiden. Gang kroppsvekta di med 33 og legg til 10% er en grei tommelfingelregel for deg tror jeg basert på det du skriver. Dersom du merker at du legger på deg for mye fett så ta prosenten ned til 7,5,3 etc... du skal bare skape et mildt overskudd. Av supplementer så bør du ta følgende: Proteinshake (sier seg selv) Meal Replacer om du sliter med å få i deg disse kaloriene via mat Omega 3 (VIKTIGERE ENN D FOLK TROR) Glutamin peptider 3 x daglig 5 gram Kreatin, 1 t-skje daglig. Ingen vits med loading Prøv å unngå cardio 4 now. Mvh Trytowin Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Blir det ikke vanskelig å oppnå de målene for protein, karb og fett med så få kcal? Uansett er det vel ideelt med mer karb. Lenke til kommentar
trytowin Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Det blir litt i overkant av 2400kcal slik jeg beskriver der. 250g karb for en 65kg ung gutt bør holde i massevis Selvsagt kan man trikse og fikse litt med både fett/protein. En kan også cycle karbinntaket.. Det er noe jeg gjør selv med stort hell. Trytowin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå