toppkraft Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Solgte min nesten nye Aprilia Ditec SR Factory på Fredag, og fikk min nye Peugeot Blaster i dag. Solgte Aprilian for de den ikke hadde kick start, og hadde litt problemer i fjor vinter pga dette. Scooter uten Kick start er ikke å anbefale på vinteren. ellers var Aprilian en ok scooter etter mine erfaringer. Fikk i dag min nye Peugeot Blaster. Er kjempefornøyd med Blasteren, trodde ikke den skulle gå like bra som Ditecen, men den er faktisk raskere og like sterk. Er det noen som skal ha seg en sprek billig scooter vil jeg på det sterkeste anbefale Blaster. Den veier også ca 25 kg mindre enn Aprilian og er veldig lettkjørt. Betalte 13.900.- ferdig reg, mye for pengene etter min mening. Selgeren sa det satt samme motoren i Blasteren som det gjorde i den dyreste scooter utgaven til Peugeot. Med plompen gjør den 55-57 km, og ved bytte av potte og fjerning av platen skal den gjøre 80-85 km. Regner med at jeg bare fjerner platen etter hvert. Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 kikker faktisk på di tech selv, hørt at aprilia har en svakhet for trim, men ingen har så kul utseende som en ditech synes jeg, mens de andre har så enkle og billig utseende synes jeg. men på ditechen hvor fort går den med trimpotte ? eller med kanskje litt dreving i tillegg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå