Gå til innhold

Pris og releasedate for HD-DVD addon avklart? (jp)

nacho

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får nok det en betaler for som i de fleste andre sammenhenger, slik har det jo alltid vært med avspillingskvalitet på konsoll. 1080p har ikke jeg bruk for heller, greier meg fint med 720p på min 32"!

Noe som også er litt interressant er at om noen vil ha en kjapp og billig vei inn i hd-era´en så kan man få en core + hd-dvd addon til 3500.- (om dette stemmer seff)

Lenke til kommentar
Var jo rimelig priset den ja. Spørs om den blir god da, eller om det gamle "du får det du betaler for" trikset spiller inn. Okke som er 1080p for meg rimelig lite spennende, siden jeg ikke har 1080p skjerm. Så blæh. 720p ftw (foreløpig he he)

6897250[/snapback]

Jeg var og så en 1080p TV i sted :dribble:

Lenke til kommentar

hmm.. kommer det til å være soner på hd-dvd?

EDIT: Ifølge Wiki er ikke regioner på de titlene som er utgitt til nå.. Da skal det vel være mulig å skaffe seg en hd-dvdspiller til en liten penge.

At present it seems there is no Region Coding on HD DVD titles, which means Europeans should be able to play disks bought in the United States.
Endret av RRhoads
Lenke til kommentar
HD-DVD`addonen kjem visst ikkje med HDMI. 1080p-støtte bør det vel strengt tatt vere, det er jo ein add-on, tross alt.

6897616[/snapback]

Kjenner du mange med 1080P skjermer?

Ikke jeg heller.

Og når folk flest har fått det om 5-6 år så kjøper/har de aller fleste en standalone HD spiller som er mye bedre enn 360/PS3 sin.

Lenke til kommentar
Får nok det en betaler for som i de fleste andre sammenhenger, slik har det jo alltid vært med avspillingskvalitet på konsoll. 1080p har ikke jeg bruk for heller, greier meg fint med 720p på min 32"!

Noe som også er litt interressant er at om noen vil ha en kjapp og billig vei inn i hd-era´en så kan man få en core + hd-dvd addon til 3500.- (om dette stemmer seff)

6897291[/snapback]

Tja, billigste Core ligger vel på 1495,-

+ 168$ x 6.5 (1092,-) = kr 2587,- for "hd-era".

Nå blir det vel moms i tillegg på den saken, + litt til butikkene, men det skulle kanskje gå an å få for rundt 3k hvis noen butikker kjører kampanjer / tilbud på dette.

Lenke til kommentar
Eg berre antek at sidan denne HD-DVD-spelaren er ein add-on og ikkje innebygd vil det ikkje vere noko problem å inkludere full oppløysing-i motsetning til den interne DVD-spelaren i 360`en.

Men eg berre spekulerer eg, rett meg gjerne! :p

6897712[/snapback]

Tok ikke koblinga bare. Men jo, sikkert fint om de får med 1080p oppløsning. Men for å rette litt på deg da, den interne dvd spilleren har faktisk full dvd oppløsning (576i/p her i pal-land) :thumbup:

Lenke til kommentar
Var jo rimelig priset den ja. Spørs om den blir god da, eller om det gamle "du får det du betaler for" trikset spiller inn. Okke som er 1080p for meg rimelig lite spennende, siden jeg ikke har 1080p skjerm. Så blæh. 720p ftw (foreløpig he he)

6897250[/snapback]

Jeg var og så en 1080p TV i sted :dribble:

6897337[/snapback]

Hvilken ? Og så du den med 1080p matriale da ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...