Matias Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 (endret) asdf Endret 9. mars 2013 av Matias Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Mat på med funlight...... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Tunfiskshake. Jeg vil nok anbefale deg å spise tunfisken i fast form og heller overlate det flytende til ferdigblandede proteinshaker. Sitrusfrukter fjerner forøvrig mye smak (om du er fast bestemt på å drikke tunfisken). Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Åpn boksen litt, så klemmer du ut alt vannet fra boksen. Så får iallefall ikke jeg noe særlig smak eller tunfisk ånde. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 (endret) Kast boksen på stekepannen og hiv på piffikrydder. Funker helt topp. Edit: shake ja, leste ikke hele. Er vel den funlight-versjonen som funker best da. Endret 19. september 2006 av Chris88 Lenke til kommentar
Blacksheep Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Prøv med ketchup, husker jeg gjorde det før. Da gikk det faktisk ann å spise det.... Edit: Ahh Shake, vet ikke om det funker med ketchup der. Men hvis du skal spise ut av boksen derimot.... Endret 20. september 2006 av Blacksheep Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Ketchup er jo smekkfull av sukker, spørs om det blir så gunstig Men hvordan er det med steking i panne, funker det med alle tunfisk sortene? Da mener jeg olje vs. vann etc? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Tunfisk med sitron skal prøves I morra blir det røkt laks, med eggerøre til frokost. Norsk laks koster 100 kr kilo'n, her i Nederland, forstå det den som kan... Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Det er forskjell på Tunfiskboksene, hvis du spiser den fra First Price så skjønner jeg at du brekker deg. Den er billig, men vond. Prøv tunfisk i olje fra eldorado, ganske god faktisk. Vet du hvertfall får den på kiwi og i tillegg de fleste andre matbutikker- ikke ICA der de selger sin egen tunfisk. Endret 21. september 2006 av White Fox Lenke til kommentar
~Joakim~ Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 spyl med kaldt vann. Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Stek det i panna, hiv på de kryddertypene du liker - og ha på litt soyasaus når du har stekt det ferdig, gjerne litt sitron over for å toppe det hele.. herlig! Lenke til kommentar
ostov Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Tunfisken fra rema1000 er veldig bra. Slår kiwi sin. Den er på 150gram, mens kiwien er på 120gram*2bokser Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Konklusjonen er vel den at du burde prøve litt flere typer før du gire opp å spise tunfisk rett fra boksen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå