Jernlov Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Hei, kunne tenke meg litt kritikk på dette bildet jeg. Skal være så simpelt. Det er rett og slett en innskrumpet stokk av noe slag som ligger i lyng. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Ble veldig mye "støy", og litt for abstrakt for meg, dette... Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 (endret) Syns det ble stilig ved at bare toppene på lyngene vises. Hvem av dem var i det minste finest da? Selv liker jeg den mer gule best der jeg har lagt på litt smoothening oils Endret 19. september 2006 av Jernlov Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Det uten rødskjær Lenke til kommentar
dags Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Liker utgangspunktet. Passe abstrakt og rustikt. Setter fantasien i sving. Kanskje du burde gjøre hovedelementene litt større, enda litt røffere. Eksprementer litt med å flytte fokus opp, ned og kanskje nærmere et hjørne ala ”tredjedels regelen” (Forenkling av det gyllne snitt). Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Bruker hele tiden the rule of thirds men i dette tilfellet syns jeg det passet med motivet mer i senter. Hva mener du med å gjøre ting røffere? Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Et motiv etter min smak. Enig at akkurat dette gjør seg bra i midten: jo mer statisk, jo større effekt. Tror faktisk jeg ville prøvd å fått "sirkelen" enda mer i sentrum: beskjære bittebittelitt til høyre, og enda litt mer i bunn. Og det er et eller annet med fargene/tonene/kontrasten som ikke rimer helt i mine litt trøtte øyne. Bra å bruke det mørke til å rydde opp og jeg liker lyngen jeg også. Men selve rota "føles" ute av fokus. Det kan være på grunn av et par små utbrente områder som fjerner detaljene som ellers ville markert teksturen. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Bildet til høyre er blitt smootha litt så det kan virke litt blurry. Er enig at litt mer sentrert cropping kunne funke. Hva er galt med fargene? Takk for kritikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå