eppis Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 som topic sier er jeg på utkikk etter en ny TV til PS3 gaming og film.. jeg pleier og kobleopp pcn til tvn så det hadde vert et stort pluss om det gikk ab samt om den hadde litt oppløsning. Jeg er ikke intrisert i noe eksremt dyrt noe og er heller ikke noe bilde maniac ettersom denne skal brukes til litt tv titting litt film og litt spill så er det meste bedre en den temlige branfarlige 12/15 tommeren jeg har i dag. Regner med det er en LCD tv jeg er ute etter i og med plasma er utenfor mitt budsjett som er en grei tv til billigst mullig penge. kikket på elkjøp ser ut som man får en grei nok tv til rudt 7-10,000??. når det gjelder størelser burde vel 28-32" eller noe rundt der holde? har lite peil på tvr så hadde vert fint med litt hjelp her. takker for alle svar Lenke til kommentar
crazycooler Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Sørg ihverfall for at tv en har nok innganger ,DVI,VGA,HDMI,KOMPONENT INNGANGER,og høyest mulig oppløsning i skjerm ,for det er spill på gang som er god for 2066x1660 piksler i høyeste bidekvalitet! Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Husk at 2066x1660 oppløsning vil kreve MYE av skjermkortet ditt, og vet ikke om HDMI/DVI støtter så høy oppløsning? Sørg i alle fall for å kjøpe et tv som støtter minst 720p standard, da dette ser ut til å bli standarden for digital tv (bakkesignal) i Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå