Grievdus Skrevet 19. september 2006 Rapporter Del Skrevet 19. september 2006 (endret) endelig har jeg fått lagt ut fansiten min vill gjerne ha fler members på forumet mitt. har bare 27 akuratt nå men har jo nettopp lagt den ut da men vær så snill og registrer dere tar 5 sec!! håper også dere kan være litt aktiv i forumet http://www.arildhaugen.moo.no/ Endret 19. september 2006 av Grievdus Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 19. september 2006 Rapporter Del Skrevet 19. september 2006 (endret) Fjernet: Jeg er en idiot! Endret 20. september 2006 av tofagerl Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 19. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september 2006 Du har laget en fansite for deg selv... Skrevet i tredjeperson? 6896879[/snapback] hva mener du? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 19. september 2006 Rapporter Del Skrevet 19. september 2006 (endret) Fjernet: Jeg er en idiot! Endret 20. september 2006 av tofagerl Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 19. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september 2006 Jeg mener at det kanskje hadde vært mer naturlig om du selv laget en blogg eller en hjemmeside. En fansite er noe som gjerne lages av... fans... 6896943[/snapback] jeg er en fan av han da Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 19. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september 2006 (endret) Ah, beklager. Jeg trodde du var Arild. 6896988[/snapback] hehe er nokk ikke det men har snakket med han og sånt. han syns det var en veldig bra side og den kom på nyheter på hjemmesiden hans ^^ Endret 19. september 2006 av Grievdus Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 20. september 2006 Rapporter Del Skrevet 20. september 2006 Jeg beklager å måtte si det, men det eneste jeg synes var fint med siden var knappene Lenke til kommentar
maZe- Skrevet 20. september 2006 Rapporter Del Skrevet 20. september 2006 jeg synes ikke dette designet var noe å skryte av. eneste som var litt brukbart var kanskje knappene. design heller en ny side lykke til Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 20. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. september 2006 jaja er ikke så proff i detta jeg da ..sjøl er jeg egentlig ganske fornøyd med siden min. er tross alt en av de første sidene jeg noen gang har lagd Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 20. september 2006 Rapporter Del Skrevet 20. september 2006 Sida var jævlig stygg, håper du ikke tok deg betalt. Hørt om konstruktiv kritikk, samt å tenke over hva du har skrevet før du trykker på post-knappen? Ikke det? Nei nei, rapportert. Fyren har lagd en fanside helt frivillig. Man selger ikke fan-sider til idoler. Trådstarter: Man kan se at det er første gang, for å si det sånn, men det er ikke så ille egentlig, det tatt i betraktning. Tror neppe jeg var noe bedre. Hvis du har lyst kan du se i sticky-trådene her på forumet, kanskje lære deg litt HTML og CSS osv. Lenke til kommentar
Erik B. Skrevet 20. september 2006 Rapporter Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Jeg hadde ikke klart å lage en slik webside da jeg var på ditt stadie. Det er iallefall helt sikkert. Jeg synes du har noe å arbeide uti fra Du kan kanskje vurdere fargevalget på nytt, evt. legge inn litt mer grafikk for å freshe litt opp. Stå på Endret 20. september 2006 av erixz Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 24. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 takk for at folk er ærlige her noen som har ider om hva mer jeg kan ha med på sia mi? har også tenkt til og endre design noen som har noen ider? Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 25. september 2006 Rapporter Del Skrevet 25. september 2006 Hmm... Kanskje endre litt slik at bildene er omtrent i samme størrelse og også forminske de... Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 25. september 2006 Rapporter Del Skrevet 25. september 2006 Hmm... Kanskje endre litt slik at bildene er omtrent i samme størrelse og også forminske de... 6933960[/snapback] Enig. Likte forresten knappene. Bra til førsteside å være. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 25. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. september 2006 Hmm... Kanskje endre litt slik at bildene er omtrent i samme størrelse og også forminske de... 6933960[/snapback] Enig. Likte forresten knappene. Bra til førsteside å være. 6934424[/snapback] tusen takk skal prøve og fikse det med bildene har dere fler forslag til hva jeg kan ha med setter jeg stor pris på det ps:for de som er trenings inntreserte håper jeg joiner forumet og holder det aktivt håper hvertfall dere kan det...30 registrerte nå Lenke til kommentar
Erik B. Skrevet 25. september 2006 Rapporter Del Skrevet 25. september 2006 På det bildegalleriet, jeg må scrolle et stykke til høyre før bildene som jeg forstørrer skal komme til syne. Prøv å få til å gjøre slik at man slipper å scrolle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå