gjermund_f Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 lurer rett og slett på pris på elkjøps happy care forsikrig, skal kjøpe nokia n93 innen 1-2 uker og vil ha denne forsikret. på forhånd takk Lenke til kommentar
Ybbe Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Er teleselger på Elkjøp selv, så forsikringen er: 1år - 699,- 6månder - 399,- Hendig forsikring Lenke til kommentar
gjermund_f Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 tusen takk betaler man alt på en gang da? ikke som telenors forsikring hvor man betaler hver måned. Lenke til kommentar
Ybbe Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Det betales med engang ja Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Jeg ville lest litt her ang. mobilforsikring. Lenke til kommentar
gjermund_f Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 ble litt smartere på det, men med telenor gidder jeg ikke en forsikring som ikke dekker fukt, da er for meg mye av poenget med forsikring borte når jeg skal filmeo g ta bilder på f.eks. båtturer. og sålenge elkjøp har en brukbar pris blir nok happycare tingen for meg. men takk for svar Lenke til kommentar
mobilfreaken Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 fukt greiene tin telenor er teit... de dekker ikke fukt skader som skjer ved uaktsom bruk, men hvis det skjer ved ett uhell, så går det bra hvis du vet at telefonen er fuktskadet så kast den u badekaret, ring telenor og fortell at den datt ut av lomma elns da du skulle ta sønnen din opp fra badekaret Lenke til kommentar
gjermund_f Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 mener å ha lest at telenorsforsikrig (som er storebrand eller gjensidige eller noe sånt) ikke dekker fukt uansett hva, mulig jeg er trøtt nå? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Jeg ville lest litt her ang. mobilforsikring. 6897272[/snapback] Når detaljene i denne testen rundt happycare er feil - så er den artikkelen ikke fullstendig relevant . Telenor dekker ikke fukt whatsoever, enten det er vannsøl eller kondens. HappyCare dekker dette. Lenke til kommentar
Dr Gork Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Mange artige påstander her. Men følg med for her er *FAKTA* om Telenor/Gjensidiges Mobilforsikring: Den dekker *alt*, sålenge det var et uhell. Fukt eller slag, samme det, uhell er uhell og uhell dekkes! Riktignok står det i vilkårene at den ikke dekker fukt, men jeg har til gode å oppleve å få avvist en sak gjennom Telenors Mobilforsikring. Endret 20. september 2006 av gorkn Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Og her er vilkårene: 5.0 Gjensidige Forsikring erstatter ikke 5.1 fuktskade. Med fuktskade menes enhver påvirkning av vann eller fuktighet. Hva leser du her? ENHVER PÅVIRKNING AV VANN? Dette er jo ganske så klart dette her, er det ikke? Lenke til kommentar
geokri Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Telenor sin forsikring dekker skader på mobilen som følge av et uhell, blir du f.eks dytta utenfor moloen av en løpsk hest, faller i vannet og mobilen din blir skadet, så blir dette dekt, dette blir det samme som om den samme løpske hesten dyttet deg utenfor en trapp, du faller og mobilen blir knust.... hesten er årsaken til skaden, ikke fukten eller at mobilen blir knust, derfor dekkes det. Det den ikke dekker er når du kommer med en fuktskade som ikke har noen grunn. Lenke til kommentar
Dr Gork Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Og her er vilkårene: 5.0 Gjensidige Forsikring erstatter ikke 5.1 fuktskade. Med fuktskade menes enhver påvirkning av vann eller fuktighet. Hva leser du her? ENHVER PÅVIRKNING AV VANN? Dette er jo ganske så klart dette her, er det ikke? 6904995[/snapback] Jeg har lest disse vilkårene mang en gang. Jeg jobber jo tross alt med å selge disse forsikringene. Forsikringen dekker alle skader som følge av ytre uforutsett påvirkning. Dermed dekker den også fuktskader som kommer som følge av et uhell. Og vi kan diskutere opp og ned vilkårene til Telenor. Jeg ser på det som faktisk skjer, og som jeg sa istad; har aldri opplevd en fuktskade (som følge av uhell) bli avvist fra Telenor/Gjensidige. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Men da må de jo endre vilkårene sine til det som de har som praksis . For du er enig i at vilkårene sier at "enhver påvirkning av væske" ikke dekkes? Uansett om det er du, kompisen din eller kondens fra innerlomma som skaffer vann i telefonen og korrosjonsskader. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå