Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vaginaen du grøsser av!

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ble litt nysgjerrig her jeg nå... Kan noen flere svare på HVA som er en fin fitte??

Jeg har selv sett noen i mitt liv, og jeg liker de som ser ut som noe mer enn bare en strek. Altså litt store lepper som er morsomme å kose med.

Det samme gjelder pikker da. Der liker jeg, og syns de er fine, de som er rette, ett passe stort hode og ikke for mye forhud. Min mening. Noen flere?

6900346[/snapback]

En fin fitte er en ren fitte.

Som ikke er for slank, men heller ikke for bollemus.

Innmaten skal være innmat og ikke utmat. Linjene bør være gode å fitta bør ikke være for lang (Fra anus til navlen). Det bør være lett å kjenne seg fra m i fitta, finne klitoris eksempeltvis.

Lenke til kommentar
bra ingen har postet noen bilder med skikkelig grelle utgaver i denne posten enda da... 

:roll:

6906554[/snapback]

Er dette en pen mus?

hybrid_mouse2.jpg

:hmm: lurer på hvor mange som trykker på den spoileren der.

6907076[/snapback]

Kunne vert litt trangere kanskje, liker dem best slik :innocent:

Lenke til kommentar
bra ingen har postet noen bilder med skikkelig grelle utgaver i denne posten enda da... 

:roll:

6906554[/snapback]

Er dette en pen mus?

hybrid_mouse2.jpg

:hmm: lurer på hvor mange som trykker på den spoileren der.

6907076[/snapback]

Lurer på hvordan det er å ta den der bakfra :ermm:

Lenke til kommentar
Hallo i luka!  Nå slutter vi å skremme livet av mindreårige.

Ingen flere bilder av makk-spiste kjønnsorganer...

En haug med OT slettet.

6922653[/snapback]

Skjønner ikke hva som er problemet, jeg satte bildene i skjult tekst og skrev en tydelig advarsel om hva de inneholdt. For ikke lenge siden var det en gruppe studenter på skolen våres som ga oss seksualundervisning, og da viste de oss slike bilder uten noen advarsel. Kanskje intensjonen min var å opplyse om kjønnssykdommer?

Lenke til kommentar
haha for en tråd! :p er da mye forskjell på hvordan fitter ser ut da! er ikke fasitt på om de er pene eller stygge! akkurat som ikke alle romper er fine heller! eller alle ansikerter

6922866[/snapback]

Joda, men tenk deg.

Omtrent uansett hvor jævla 18 års grense skrekkfilm fitta ser ut så høvler du på.

De fleste bryr seg ikke så mye om det. Men jeg blir kvalm at tanken.

Lenke til kommentar
har du først kommet så langt at hu ha dratt av seg trusa så er det nesten litt seint og stoppe ja:P men faen heller har da ikke noe og si hvordan fitta ser ut da!

6923516[/snapback]

Ikke faan om det er for seint. Jeg har stoppe når trusa er av, stolt av det også.

Har det noe å si hvordan kjærringa ser ut da ? Som sagt, vil ikke føle at jeg puler et sår.

Lenke til kommentar

Hør her. Du kaller ikke damen din sånne ting, det er faktisk ufint.

Det går ann å bruke retteprogrammer før du poster, det bli lettere å lese for mange. Nei det er ikke synd på meg, har ingen trang for å ha sex hver dag.

Du må definere en forum nerd, du får gjøre det på pm. Siden dette blir for offtopic.

@ Jarmo, men dere lar Babetråden gå sin gang ? :thumbdown:

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...