Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vaginaen du grøsser av!

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Designet" av kjønnet er det evolusjonen som har stått for, grunnen til det kommer fra den tiden vi hadde klær og de ytre delene av kjønnsorganet trengte beskyttelse mot lave temperaturer, mennene har til sammenligning kunn forhuden og evnen til å krympe kjønnsorganet for beskyttelse mot kulden. Er nå det jeg lærte i naturfag på ungdomskolen sammen med andre ting fra fortiden som visdomstenner halebeinet og kroppshår.

Endret av zandro
Lenke til kommentar
Hvordan skulle du kunne avgjøre hva som er peneste av Eifeltåret o.l og ei mus uten at de har noe til felles eller har ting du kan sammenligne? til min kjennskap så er det ingen som har prøvd å gjøre en slik sammenligning heller, det er ikke noe jeg blir å prøve på.
Jeg kan fint rangere uten at de har noe til felles. Det blir akkurat som at du kan rangere hva som er penest å se på av en ferrari og en sliten gammel rønne. De har ikke noe til felles.

Og for de som ikke mener at en mus kan være pen, hvorfor tar da enkelte jenter plastisk inngrep for å pynte på kjønnsorganet hvist det ikke spillte noen rolle? (da utelukker vi missdannelse, sykdommer o.l)]
Hvorfor tar noen plastisk kirurgi på alt annet? Hvorfor maler folk huset i nye farger?
Lenke til kommentar
Det blir akkurat som at du kan rangere hva som er penest å se på av en ferrari og en sliten gammel rønne. De har ikke noe til felles.

Hvorfor tar noen plastisk kirurgi på alt annet? Hvorfor maler folk huset i nye farger?

6897685[/snapback]

Ja men nå kan du jo faktisk sammenligne et hus og en bil, de er begge laget av mennesker, du kan vurdere kvalitet, fargevalg, design, materialvalg og forklare i det uendelige hvorfor Ferrarien er penere en rønna, men hva om det stod Lada og ikke ferrari på bilen? hvordan blir rangeringen blitt da?

Hva har å male huset med plastisk kirurgi å gjøre? Folk maler huset slik de vil ha det, fargevalget er nesten alltid ulikt det andre har. Å ta plastisk kirurgi gjør en for å at en føler seg "stygg" på et vis og ønsker at rumpa nesa kinnene munnen ect

skal se pen ut etter "normen" hva som er et stygt og et pent menneske/kroppsdel er programert inn i hjernen som det "gylldne snitt" (1,618) jo mer forholdstallet på en kroppsdel aviker fra normen, des styggere virker den for oss.

Dr. Gregory Bateson - "A comparison is an evaluation of similarities and differences"
Endret av zandro
Lenke til kommentar

Poenget mitt var at i alle fall jeg kan rangere ting etter utseende/fremtoning uten at de skal være så knallhardt kategoriserte og satt i bås først.

Hva godeste Bateson måtte mene om dette er meg revnende likegyldig, en ting er bare sånn som hvert enkelt menneske oppfatter at den er, ikke slik den faktisk ER.

Det med plastisk kirurgi var bare for å påpeke at folk forandrer på så mye annet enn musa si.

Og for de som ikke mener at en mus kan være pen, hvorfor tar da enkelte jenter plastisk inngrep for å pynte på kjønnsorganet hvist det ikke spillte noen rolle?
Tror egentlig vi er enige... Endret av Mr.Berg
Lenke til kommentar

Duverden hva folk klarer å si på dette forumet :!:

For det første så ville alle stemplet deg som pervers og mange andre ting hvis du hadde en rekke kvinnelige kjønnsorganer hengende på veggen (bilder that is , hadde de vært ekte hadde du vært psykisk syk). Men synes hverken en vanlig mus eller en vanlig kuk er noe stygt å se på. Det finnes selvfølgelig skrekkeksempeler hos begge kjønn ,men jeg har ikke møtt allverden av dem. Kun eksempelet under:

Men jeg har sett en mus som jeg ikke var så veldig mye å skryte av. Dette her var en fin dame (jeg var meget beruset så vi inngå et kompromiss på ganske fin , muligens litt fin) og når hu hadde kledd av seg så hadde hu en bollemus uten like. Hu hadde en mus tilsvarende om dama skulle ha en kroppsvekt på 110kg. Jeg funderte "skal jeg virkelig gjennomføre dette" og siden jeg hadde sagt til alle kamerater at jeg ikke ble med hjem ikveld og ikke hadde noe sted å sove så fant jeg ut at det var best å bare peise på.. Resten av en fin opplevelse ,men det ble bare peising og ikke noe oralt den kvelden.

Hadde det vært muligheter for å komme seg hjem så tror jeg at jeg ville fått på meg klærne og gått. Men det er bedre å pule en dame med stygg mus enn å fryse en natt i byen. Som jeg har nevnt i en annen tråd , gjensidig utnyttelse. Hu fikk et knull og jeg fikk et sted å sove.

Lenke til kommentar
Før man kan si om ei dås' er pen eller stygg må man først spørre hva som gjør noe pent eller stygt. De fleste vil da vel komme fram til at definisjonene her er noe subjektiv, eller?

6898323[/snapback]

Mattematisk sett så kan en bestemme om en mus "stygg" eller "pen" , avik forekommer selvsagt, men hadde vi holdt en avstemming med skoleeksempler på en stygg og en pen mus så tror jeg at resultatet hadde gått i den penes favør med god margin, uten at jeg skal forskutere resultatet på noe vis.

Duverden hva folk klarer å si på dette forumet  :!:

Det er jo det som gjør det så morsomt med å være her. ;)

Endret av zandro
Lenke til kommentar

Ja, mus er pent. Det finnes sikkert superfine og mindre fine, men generelt er mus pent.

Hvilke vaginaer grøsser man av? Er det slik at man får seg kjæreste, og så er musa skikkelig stygg, så du ikke tør å plugge deg i engang?

Endret av Pricks
Lenke til kommentar

Som sagt, så er det begrenset hva man skal stappe tissen i.

Jeg vil ikke føle at jeg puler et sår ifra vietnam. Det skal se ut som ei fitte. Å ei fitte er ikke ei fitte, det er stor forskjell.

Eks damen har jævla fin dås, hu er ikke skrekk eksempel. Men jeg har sett de som har fitter som ligner mer på et stygt sår enn ei fitte.

Lenke til kommentar
hehe, er enig om at ei fitte kan både være vakker å pen jeg.... men en kuk kan da være like pen eller stygg den også... kommer ann på øyet som ser tror jeg :)

6899397[/snapback]

Skjønner det.

Men ta et annet eksempel.

Romper. Det finnes de du ser på, det finnes de du bare ikke gidder å kaste ett blikk på. Samme med fitter, noen tenner deg mer, noen tenner deg ikke for fem flate øre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...